카테고리 없음

[ 703 ] It’s a New Season in The Kingdom and a New AnointingDr. Theresa Phillips

danieell 2022. 12. 7. 08:47

 하루전에,,, 수전의 페이스북,, 타임라인에 오른 메시지인데,,,이 분,, " Theresa Phillips " 은 인터넷 상에서 이미 오랫동안 꽤 알려진 분입니다. 다니엘 주,,

 

=====================================================================================================

It’s a New Season in The Kingdom and a New Anointing
왕국속에서의 새로운 계절이며,, 새로운 기름부음이다

Dr. Theresa Phillips

2023 WILL BE THE SEASON OF ADVANCING THE KINGDOM
2023 년은 왕국을 전진시키는 시기(계절,시즌)가 될 것이다

I sat and waited on the Lord for The Future …
In 2023-24 We will see change.
Yes, the Kingdom will be advanced as roles inside begin to change.
Places of worship will begin to fill as people HUNGER for something greater than the world has to offer says the Lord.
I have had hidden ones who will emerge with directives of importance as the church begins to rise.
The leaders will have a supernatural grace to wear the crown of leadership.
Garments will change with a new formality of Honor, Grace Humility and Strength to become the next focus in building my kingdom says the Lord.
Then I heard a crack in the atmosphere and a light flashed in front of me and I saw a sword moving swiftly through the atmosphere and suddenly my eyes saw something supernatural.
I saw 1000s of people running toward that flash in the atmosphere then I looked again then I saw more and more coming toward that sword…
I saw the words written JUSTICE IS MINE says the Lord.
Vengeance is mine I will repay
 
나는 앉아 미래를 두고 주님을 기다렸습니다... 2023-24년에 우리는 변화를 보게 될 것입니다. 그렇습니다 내부의 기능(역할)들이 바뀌기 시작하면서 왕국이 전진 될 것입니다. 예배(우러럼)의 장소(상태)들이,, 사람들,, 뭔가 세상이 제안(제공)하는것 보다 더 큰 어떤것에 굶주려 하는 사람들로,, 채워질 것입니다.  나는 숨겨진 것들을 가졌었더랬는데,, 그것들이 교회가 떠오르기 시작하면서 중요한 교훈(가르침)들과 더불어 나타날 것입니다. 
그 지도자(Leaders:인도자)들이 초 자연적 은혜를 받으므로  지도부가 쓰는 면류관(왕관)을 받게 될 것이다.  의복들이 새로이  공개적으로 존중과 낮아짐 그리고 강함으로 바뀌므로,, 내 왕국을 세우는데 다음의 초점이 맞춰질 것이다,,라고 주님이 말하십니다.
그때 나는 공중(대기)에서 어떤 갈라지는 소리와 내 앞으로 번쩍이는 번쩍임을 보았고,, 나는 한 검(칼)이,,그 공중(대기)을 가로질러 쨉싸게 움직이고 있는것을 봤고 돌연,, 내 눈이 뭔가 초자연적인 것을 보았습니다.
나는 수천의 사람들이 공중의 그 번쩍임을 보려 그쪽으로 내 달리리는 것을 보았는데,, 그때,, 나는 다시금,, 쳐다봤고,, 그때,, 나는 그 칼(검)을 향해 점점 더 사람들이 다가가는 것을 보았습니다...

 

나는 그 쓰여진 말을 보았는데,, " (정)의는 나의 것 " 이라는 주님의 말씀입니니다.
보복(원수갚는 것)은 나의 것이다 라고 내가 대답할 것이다
Romans 12 19-21
Dearly beloved, avenge not yourselves, but rather give place unto wrath: for it is written, Vengeance is mine; I will repay, saith the Lord. Therefore, if thine enemy hunger, feed him; if he thirst, give him drink: for in so doing thou shalt heap coals of fire on his head. Be not overcome of evil but overcome evil with good.
로마서 12:19-21
사랑하는 자여,, 너희가 친히 원수갚지 마라, 대신 진노하심에 맡겨라 : 이는 기록된바,, 원수 갚는것이 내것이니 ; 내가 보응할 것이다, 주의 말이다. 그러므로, 그대의 원수가 굶주리거든,, 그를 먹이라 ; 만약 그가 목 마르거든,,그에게 마시게 하라 : 이는 그렇게 함으로 그대가 그의 머리위에 숯불을 정령 쌓을 것이기 때문이다. 악에게 지지 말고,, 대신 선으로 악을 이기라.

I have seen and heard even through my anointed ones the perils of the times I have heard the groaning and the pushing and the shoving
나는 보았고 들었습니다,, 심지어 기름부음 받은자들조차도,, 위기의 때에,, 욕하며 밀고 떼미는 것을 들어왔습니다

As in Romans 8-22 For we know that the whole creation has been groaning together in the pains of childbirth until now.
Yes, I’ve seen It … TRUST ME!
But I assure you the earth is groaning not under pressure but to see Me.
로마서 8:22절에서 보듯, 이는 우리가 아는바,, 온 만물이 지금까지 함께 진통함 가운데 신음해오고 있다.  그래, 내가 그것을 봤다... 나를 신뢰해라!  하지만 내가 너희에게 확언컨데,, 땅이 신음하고 있다,, 압박을 받아서가 아니라,, 나를 볼려고..
Romans 8: 19
For the earnest expectation of the creation eagerly waits for the revealing of the sons of God.
I ask you have you sought this asks the Lord. For I am challenging you to look higher Look deeper and grow.
I am raising up kingly priests who will be forerunners for the next wave of evangelists.
They will be clothed in dignity and carry a realm of righteousness …More that the firebrands of the days of old.
I ask you now Do not look back for the anointing but look up for that redemption is an anointing that will shatter strongholds. yes, I said shatter!
As I reveal this anointing be Cautious against Pride.
Proverbs 16:5 “The LORD detests all the proud of heart. Be sure of this: They will not go unpunished.”
I detest the proud and give grace to the Humble Never forget that.
In this next season, I ask you to go into your prayer closet and seek me Yes Seek me Then I will send you says the Lord.
Pray with me
Dear Jesus, I am one that desires to be used by you.
I love the lost and the saved I love your church and the world and the fullness in it.
Now I ask you to hear my cry as I join with the earth groaning to see the manifestation of your sons and daughters take on the Mandates of this New Anointing.
 
로마서 8:19
이는 창조물이 심한 기대 가운데, 열열히 하나님의 아들들의 드러남을 기다기기 때문이다. 내가 당신들께 묻건데,, 이것이 주님께 구한다는 것을 찾아구해 봤는지.  이는 내가 너희에게 요구하고 있기 때문이다 더 높이,, 더 깊이,,올라,, 성장하라고.   내가 이 다음 복음전하는 자들의 파도(무리)를 위해 앞서 달리는 자들(선구자)이 될 왕의 제사장들을 성장시키고 있다. 그들은 위엄으로 옷입혀질 것이고,, 의의 한 영역을 지닐(휴대) 것이다... 옛 적 날들의 햇불되었던 자들 보다도 더.
내가 이제 너희에게 부탁컨데,,, 그 기름부음을  뒤 돌아보지 말고,, 대신 위를 바라보라, 이는 그 구원(구속,속죄)은 요새들을 산산히 박살낼 기름 부음체이기때문이다. 그렇다,,내가 박살낸다 말했다 !
내가 이 기름부음을 드러낼때에,, 자만하지 않도록 주의해라.
잠언 16:5 " 여호와가 마음이 자긍심에 젖은자들을 미워한다, 이것을 확실히 해라; 그들은 처벌을 피하지 못할 것이다. 내가 자긍심에 찬 자들을 미워하고,, 마음이 낮은자들에게 은혜를 준다 결코 그걸 잊지 마라.
이 다음시즌엔, 내가 너희에게 너희 기도방으로 들어가 나를 찾아 구할것을 요구한다 그렇다 나를 구해라 그때, 내가 너희를 보낼 것이다,, 주의 말이다. 
나와함께 기도해요, 사랑하는 예수님, 나는 당신에게 정말 쓰임받길 원하는 자입니다. 내가 길잃은 자들,,구원을 받았지만,,을 사랑합니다, 내가 당신의 교회를 ,,세상을, 그 속에 충만한 것들을 사랑합니다.
이제 내가 당신께 구하오니,,땅과 더불어 신음하는 내 부르짖음을 들으사,, 당신의 아들 딸들이 이 새로운 기름부음의 가르침으로 옷입고 나타남을 보게 하소서.

Here I am Lord… Use me.
Dr Theresa Phillips

주님,, 내가 여기 있사오니... 나를 쓰소서.

박사 Theresa Phillips