카테고리 없음

[ 712 ] Vision of Jesus and the Basket full of His Heart & Prophecy at SOG – 12-18-22

danieell 2022. 12. 27. 13:56

Friday, December 23, 2022

Vision of Jesus and the Basket full of His Heart & Prophecy at SOG – 12-18-22                     예수님과 그분 마음이 가득담긴 광주리 환상과 예언,, SOG 교회에서 - 2022-12-18

 

Vision of Jesus and the Basket full of His Heart & Prophecy at SOG – 12-18-22

예수님과 그분 마음이 가득담긴 광주리 환상과 예언,, SOG 교회에서 - 2022-12-18

 

 

 


 

During worship, Jesus walked through the service carrying a basket that was filled with red flakes, it was not rose petals, but it was substance, and He was going to each one of us offering it to us. It was more of His love. He is giving us more of His love. That’s the thing that we need. That’s what changes us, it’s His love. As He was taking it out of the basket and offering it to us, He was saying:

 

예배중에, 예수님이 섬김으로서(봉사행위) 빨간 플레이크(콘플레이크 같은)가 가득한 광주리 하나를 들은채,, 걸었는데,, 그것은 장미잎 모양은 아닌데,,하지만 그건 물질(substance)이었습니다,, 그분이 우리 각자에게 가고 있었고,,그것을 우리에게 주고 있었습니다. 그건,,그분의 사랑 이상의 것이었습니다. 그분이 우리에게 그분 사랑 이상의 것을 주고 있습니다. 그건 우리가 필요한 그것입니다. 그건,, 우리를 바꿔놓는 것으로, 그건,, 그분의 사랑입니다. 그분이 그것을 그 광주리 밖으로 꺼내고서 그것을 우리에게 제공하고 있었습니다, 그분이 말을 하고 있었는데 :

 

“Open your heart’s door. Open your heart’s door for I want to fill you more. I want you to know Me intimately. I want to give you more of Me. My love will cause you to see the desires that you long from Me. It is through My love that you will be satisfied. It is through My love that you will be supplied and fed and nourished by Me. You must open your heart’s door even more. You must let go of the things that draw you away. You must focus your hearts on Me today. I am Love, but Children, you must receive My love. You must understand that I am here to bring you great joy this year. Great joy. Great hope. Great love. Great strength. Strength in your heart. Strength in your mind and strength in your bodies. It is My love that I want to feed you tonight.”

 

" 너 마음의 문을 열어라. 너 마음의 문을 열어라 이는 내가 너를 더 채우기 원하기 때문이다. 나는 너가 나를 아주 친밀하게 알길 원한다. 나는 너에게 나로 된 더한 것을 주고싶다. 내 사랑이 너(희)로 너가 심히 갈망하는,, 내가 주는 그 욕구들을 보게 할 것이다. 그건 내 사랑을 통해서만 너희가 만족하기 때문이다. 내 사랑을 통해서만,, 너희는 내가 주는 공급을 받아,, 먹으므로 영양을 얻는다. 너(희)는 너의 마음의 문을 한층 더 열지 않음 안된다. 너희는 너희를 끌어서 멀어지게 하는 그것들로 가게하지 않음 안된다. 너희는 너희 마음을 오늘 내게로 촛점을 맞추지 않음 안된다. 내가 사랑이다, 하지만 자녀들아, 너희는 내 사랑을 받아들이지 않음 안된다. 너희는 내가 여기 있어,, 너희에게 이 해에 큰 기쁨을 가져다 주려 한다는 것을 이해하지 않음 안된다. 큰 기쁨, 큰 소망. 큰 사랑. 큰 힘. 너희 마음속에 힘을. 너희 정신속에 힘을,, 너희 육체들속에 힘을.  내가 오늘 밤 너희에게 먹이기 원하는 것은 내 사랑이다."

 

“Open your heart. Open it more. Don’t be afraid to trust Me in this hour. Don’t be afraid to lean on Me. Don’t be afraid to lean into Me, and with Me. I am leading you. I am guiding you. I am opening the way before you, and it’s My perfect love that will remove all fear from you. Open to Me and receive Me intimately and know that I will satisfy every desire. I will lift you higher. There will be no more delay to those who will not play, but who will obey the words I say. Focus on Me today. Get rid of the things that pull your attention away. Hear the word I say, do you want Me or not? Then give Me your whole heart! Open the door and I will give you more!”

 

" 너희 마음을 열어라. 그것을 더 열어라. 이 시각 나를 의지하길 두려워 마라. 내게 기대길 두려워하지 마라. 나를 신뢰하길 두려워 마라, 나와 함께하므로. 내가 너희를 이끌고 있다. 내가 너희를 안내하고 있다. 내가 너희 앞서 그 길을 열고 있다, 나의 완전한(완성된) 사랑이 너희에게서 나오는 모든 두려움을 다시 옮긴다. 내게로 열어라 나를 아주 친밀히 받아들이므로,, 내가 모든 욕구 하나하나를 만족시킴을 알라. 오늘 내게 촞점을 맞춰라. 너희 시선을 뺏어가는 그것들을 없이해라. 내가 하는 말을 들으라, 너희가 나를 원하니 아님 아니니 ? 그럼,, 내게 너희 온 마음을 주라! 그 문을 열어라 그럼 내가 너희에게 더 줄 것이다! "

 

Scriptures:

성경구절 :

 

Song of Solomon(아가[솔로몬의 노래]) 5:1 I have come into my garden, my sister, my [promised] bride; I have gathered my myrrh with my balsam and spice [from your sweet words I have gathered the richest perfumes and spices]. I have eaten my honeycomb with my honey; I have drunk my wine with my milk. Eat, O friends [feast on, O revelers of the palace; you can never make my lover disloyal to me]! Drink, yes, drink abundantly of love, O precious one [for now I know you are mine, irrevocably mine! With his confident words still thrilling her heart, through the lattice she saw her shepherd turn away and disappear into the night]. 2 I went to sleep, but my heart stayed awake. [I dreamed that I heard] the voice of my beloved as he knocked [at the door of my mother’s cottage]. Open to me, my sister, my love, my dove, my spotless one [he said], for I am wet with the [heavy] night dew; my hair is covered with it. 3 [But weary from a day in the vineyards, I had already sought my rest] I had put off my garment—how could I [again] put it on? I had washed my feet—how could I [again] soil them? 4 My beloved put in his hand by the hole of the door, and my heart was moved for him. 5 I rose up to open for my beloved, and my hands dripped with myrrh, and my fingers with liquid [sweet-scented] myrrh, [which he had left] upon the handles of the bolt. 6 I opened for my beloved, but my beloved had turned away and withdrawn himself, and was gone! My soul went forth [to him] when he spoke, but it failed me [and now he was gone]! I sought him, but I could not find him; I called him, but he gave me no answer.

  1. 내 누이, 내 신부야 내가 내 동산에 들어와서 나의 몰약과 향 재료를 거두고 나의 꿀송이 을 먹고 내 포도주와 내 우유를 마셨으니 나의 친구들아 먹으라 나의 사랑하는 사람들아 많이 마시라
  2. 내가 잘지라도 마음은 깨었는데 나의 사랑하는 자의 소리가 들리는구나 문을 두드려 이르기를 나의 누이, 나의 사랑, 나의 비둘기, 나의 완전한 자야 문을 열어 다오 내 머리에는 이슬이, 내 머리털에는 밤이슬이 가득하였다 하는구나
  3. 내가 옷을 벗었으니 어찌 다시 입겠으며 내가 발을 씻었으니 어찌 다시 더럽히랴마는
  4. 내 사랑하는 자가 문틈으로 을 들이밀매 내 마음이 움직여서
  5. 일어나 내 사랑하는 자를 위하여 문을 열 때 몰약이 내 손에서, 몰약의 즙이 내 손가락에서 문빗장에 떨어지는구나

 내가 내 동산, 내 자매,나의 [약속의] 신부속으로 들어갔다 ;  내가 잠자러 갔다,, 하지만 내 마음은 깨어 있었다.[ 내가 꿈을 꿨고,,나는 들었다,, 내 사랑하는 자의 음성을,,그가 내 어머니의 별장문을 두드리면서,, 네게 문을 열어라,, 내 자매, 내 사랑, 내 비둘기, 나의 흠없는자, 이는 내가 온밤의 이슬로 젖었고,, 내 머리카락은 그것으로 덮혔음이라.

 

Proverbs 8:8 All the words of my mouth are righteous (upright and in right standing with God); there is nothing contrary to truth or crooked in them. 9 They are all plain to him who understands [and opens his heart], and right to those who find knowledge [and live by it]. 

 

잠언 8:8 내 입의 말은 의롭고,, (곧아서,, 하나님과 함께 바르게 섬으로); 진실과 반대되는 아무것도 없어 그것들 속엔 굽은것이 없다. 그것들 모두는 이해하므로서 그의 마음을 여는 그에게 아주 분명하고,, 지식을 얻어서,, 그것으로 사는 자들에겐 옳다.

 

1 John 2:5 But he who keeps (treasures) His Word [who bears in mind His precepts, who observes His message in its entirety], truly in him has the love of and for God been perfected (completed, reached maturity). By this we may perceive (know, recognize, and be sure) that we are in Him:

 

요한1서 2:5 하지만 그분의 말을 소중히 하는 그는,  진정으로 그 속엔,, 하나님의 사랑과 그를 향한 사랑이 있어,, 완전해졌고 완성되어,, 충분히 성숙해졌다). 이로서 우리는 우리가 그분안에 있는것을 안다:

 

1 John 4:18 There is no fear in love [dread does not exist], but full-grown (complete, perfect) love turns fear out of doors and expels every trace of terror! For fear brings with it the thought of punishment, and [so] he who is afraid has not reached the full maturity of love [is not yet grown into love’s complete perfection].

 

요한1서 4:18 사랑엔 두려워함이 없다[공포가 존재하지 않는다], 대신 완전히 자란사랑은 두려움을 문 밖으로 나가게 하고 모든 공포의 흔적을 추방한다!

 

-        Susan G O’Marra    12-18-22

 

Vision of Jesus and the Basket full of His Heart & Prophecy at SOG – 12-18-22

Vision of Jesus and the Basket full of His Heart & Prophecy at SOG – 12-18-22 During worship, Jesus walked through the service carrying a ba...

intheimageofhisgloryministries.blogspot.com

 

Vision of Jesus and the Basket full of His Heart & Prophecy at SOG – 12-18-22

Vision of Jesus and the Basket full of His Heart & Prophecy at SOG – 12-18-22 During worship, Jesus walked through the service carrying a ba...

intheimageofhisgloryministries.blogspot.com