카테고리 없음

[ 738 ] “A Deeper Shower is Taking Place for a Glorious People to Step Forth in His Grace– 02-07-23”

danieell 2023. 2. 11. 16:03

Friday, February 10, 2023

“A Deeper Shower is Taking Place for a Glorious People to Step Forth in His Grace– 02-07-23”  " 더 깊이 파고드는 소낙비가 한 영광의 사람들이 그분 은혜(믿음)속에서 발을 내 딛도록 쏟아지고 있다 - 2023 - 2 - 7 "

 

“A Deeper Shower is Taking Place for a Glorious People to Step Forth in His Grace– 02-07-23”
" 더 깊이 파고드는 소낙비가 한 영광의 사람들이 그분 은혜(믿음)속에서 발을 내 딛도록  쏟아지고 있다 - 2023 - 2 - 7 "
 
 
 

 


The Dream:
그 꿈 :
 
I was dreaming of just having taken a shower and I had my hair wrapped in a towel and I was totally naked. I reached for the doorknob to walk out to my bedroom to get dressed. I opened the door and stepped out and found myself standing in the foyer of a large church that was full of people chatting and visiting. I was shocked to my core, as I realized I was naked. Everyone in the foyer was also shocked looking at me. I immediately ran looking for the pastor’s office so I could hide till they found me some clothes. I woke up in bed rebuking the devil and casting down that dream! LOL. I got up and went out to the living room to tell Pat my nightmare I just had.
 
내가 막 사워를 한 꿈을 꾸었는데,, 내가 내 머리카락을 타월로 두른채,, 내가 완전히 옷을 벗은채 였습니다.  나는 옷을 입으려고 내 침실로 가기위해 목욕실 문 손잡이로 손을 내 밀었습니다. 내가 그 문을 열고서 밖으로 발을 내 딛자,, 내 자신이 한 거대한 교회 현관에 서 있는것을 발견했는데,, 사람들이 가득한채,, 얘기을 하며,,인사말을 건네고 있었습니다. 나는,, 내가 벗었다는 것을 자각했기에, 나는 완전히 충격에 빠졌습니다. 그 현관의 모든이 또한 나를 바라보곤 충격에 빠졌습니다. 나는 즉시 그 목사님 사무실을 찾아 뛰었습니다 그렇게 내가 숨을수 있을까 해서,, 그들이 내게 옷을 좀 마련해 주기까지. 나는 침대에서 깨어났고,, 마귀를 꾸짖으며,, 그 꿈을 떨쳐 버리려 했습니다! ㅋㅋㅋ(LOL). 나는 일어났고,, 거실로 나가 팻에게 내가 방금 꿨던 악몽을 말했습니다.
 
It took me a little bit to settle down, and the Lord said to me quietly, “That was Me, Sue.” Shocked, I said, “What? I was naked in the church?” He laughed and said, No, let Me tell you what it means.” He said, “There is now unfolding an even deeper Season of cleansing in My church and in My people in which it will strip away everything that people cover themselves with to hide the truth. My people are covered within and without with many cares and burdens that are not theirs to keep. My Word and My Spirit is going to wash everything till it is new. There cannot be anything that is hidden anymore, nor can there be any covering that is not of Me in My House. I am your only covering. The Spirit of Truth will wash My House and My people’s lives till I see My Image plainly in them again.”
 
나를 안정시키는데는 약간 시간이 걸렸습니다,, 그러자 주님이 내게 조용히 말했습니다, " 그건 나였다,수." 충격을 받고, 내가 말했습니다," 뭐라구요 ? " 내가 그 교회에서 벌거벗고 있었는데 ?  " 그가 소리내어 웃더니,, 말했습니다, 아니다, 내가 그게 무슨 뜻인지 네게 말해 주겠다. " 그가 말했습니다," 이제 내 교회속에,그리고 내 사람들속에,,한층 더 정결게 하는 계절이 펼쳐지고 있다 그 시기엔,,사람들이 진리를 숨기고 대신 가지고서 덮어가렸던 모든것을 완전히 벗겨낸다. 내 백성(사람들)이 안밖으로 그들이 가지게 되어 있지 않은 많은 염려들과 짐들로 덮혀져 있다. 내 말과 내 영이 그것이 새롭기까지 모든것을 씻어 낼 것이다. 더 이상 숨겨진 채의 어떤것도 있을수가 없고,, 내 집에, 나로 말미암지 않은 어떤 덮게도 덮혀 있을수가 없다. 내가 너희의 유일한 덮게(가리개)이다. 진리의 그 영이 내 집과,내 백성의 생명(삶)들을 씻어 낼 것이다 내가 그들속에서 다시금,, 내 형상(이미지)를 분명하게 보기까지. " 
 
“I am coming to cleanse them for a purity of their hearts, a purity of their minds, and a purity of their walks. A greater washing will now commence, and this will remove all of those left sitting on the fence. No more will My people stay in the safe areas of the religious structures to avoid My inspection. My greater showers have now begun. I want real sincere transparency. I want to release My pure Joy to flood their beings. I want the Truth flowing among you all. Watch for it will pour out right through and past the Fall, until I wash away it all. It will be a real Gully Washer!”
 
" 내가 그것들을 깨끗하게 하려 가고 있다,, 그들의 마음들을 정결한 것으로, 그들의 정신들을 정결한 것으로, 그들의 삶의 방식을 정결한 것으로 만들려. 더 큰 씻어냄이 이제 시작 될 것이다, 그리고 이 일이 형세를 관망하는(양다리를 걸치고 있는) 자들에서 모든 것을 이동시킬 것이다. 더 이상 내 백성이 나의 정밀한 조사를 피하기 위해,, 그 종교의 건물들들로 된 안전구역들에서 머물지 못할 것이다. 나의 더 큰 소낙비가 이제 시작되었다. 내가 진찌 신실하게 투명한 것을 원한다. 나는 그들 존재들을 뒤 덮는 나의 순전한 기쁨을 풀어놓기 원한다. 내가 진리가 너희 모두 가운데서 흐르기 원한다. 지켜봐라 이는 그것이 곧장 가을(the Fall:떨어짐(함이적,함축점 단어,다니엘주)) 거쳐  넘어까지, 내가 그 모두를 씻어 없애기까지 쏟아 부으질 것이다. 그게 정말 진짜 집중호우(Gully Washer)가 될 것이다! " 
 
“I will have My way and I will have My say, and the worldly church will not silence Me anymore! My Church will be shocked as I strip them clean of all that stubbornly clings to them from this natural life. Those who only spectate and who refuse will My washing surely fall away. My Presence and My Power will not flow through a dirty vessel anymore. My House shall be clean, and My Glorious Face shall again be seen! My Glory shall reveal My true Story! The world will see what has been hidden by men, and the harvest of the nations shall be purely brought in.”
 
" 내가 내 길을 낼 것이고, 내가 내 말을 할 것이다, 그 세상교회는 더 이상 나를 침묵시키지 못할 것이다! 내 교회는 충격을 받게 될 것이다,, 내가 그들에게서,, 이 자연생명으로부터 나온 것들을 완고히 고수했던 모든 것을 깨끗히 벗겨 낼때에. 구경할 뿐,, 내 씻어냄을 거부하는 자들은 확실히 떨어져 나갈 것이다. 내 존재와 내 힘이 더 이상 더러운 그릇을 통해 흐르지 않을 것이다. 내 집이 정령 깨끗해 질 것이다, 그래고 나의 영광스런 얼굴이 다시금 보여질 것이다 ! 내 영광이 확실히 내 진짜 이야기를 드러낼 것이다! 세상이 인간들에 의해 숨겨졌던 것을 보게 될 것이다, 그리고 그 나라들의 수확물이 순전하게 거둬 들여질 것이다. "
 
“The towel that was on your hair was like the clean turban which will now be worn by those who have been washed and set apart by Me. You will flow in My Mind and will know My higher thoughts. It is time that My thoughts become My people’s thoughts and My ways become their ways. My People are called to represent Me! I am deeply cleansing now with another wave of My Waters and of My Fire. My House and My People will be right in My sight, and they will be full of My Desire!”
 
" 그 타월,,너의 머리카락을 둘렀던,, 것이, 나에 의해 씻겨지고 구별된 자들에 의해, 이제 낡아지는 깨끗한 터번처럼 되었다. 너희는 내 정신속에서 흐를것이고, 나의 더 높은 생각들을 알게 될 것이다. 내 생각들이 내 백성(사람들)의 생각이 되고, 내 길이 그들의 길이 될 시간이다. 내 사람들은 나를 표징(대표)하도록 부름받았다! 내가 깊이 정결게 하고 있다,, 이제 또 다른 나의 물과 불의 파도를 가지고서. 내 집과 내 사람들이 내 보기에 바르게 될 것이다, 그들이 내 욕구(My Desire)로 충만해질 것이다! " 
 
 
I looked up Gully Washer:
나는 Gully Washer 를 사전에서 찾아보았습니다 :
 
GULLY-WASHER- A gully-washer is “very heavy rain or the runoff it occasions,” according to DARE. It might also be called a gully-buster, gully-pour, or gully-whopper. (A gully, by the way, is a ditch cut as the result of running water after a downpour.)
GULLY WASHER - 걸리 워셔는 " 아주 많은 비, 혹은 그것으로 범람의 원인이 됩니다, " DARE 에 의거. 그것은 또 a gully-buster , gully-pour, 로, 혹은 gully-whopper로 호칭될 수 있을 것입니다. ( A Gully, 그런데,, 한번 솟아진 비로 흐르는 물에 의해 잘려진 도랑입니다.
 
Scriptures(성경구절):
 
Ephesians 5:26 So that He might sanctify her, having cleansed her by the washing of water with the Word, 27 That He might present the church to Himself in glorious splendor, without spot or wrinkle or any such things [that she might be holy and faultless].
에베소서5:26 그가 그녀를 말씀을 씻는 물로 삼아 그녀를 정결게 해서,, 구별토록, 그가 교회를 그 자신에게 영광스런 광휘로,, 점이나 주름진 것 없이, 혹은 어떤 그런것들,,거룩하여 결함없는 그런것들로 그 자신에게 드릴려고.
 
John 15:3 You are cleansed and pruned already, because of the word which I have given you [the teachings I have discussed with you].
 요한복음 15:3 너희는 깨끗해 졌고 이미 가지쳐 졌다, ㅇ내가 너희에게 준 그 말씀으로 인해[내가 너희와 얘기한 그 가르침으로].
 
Zechariah 3:3 Now Joshua was clothed with filthy garments and was standing before the Angel [of the Lord]. 4 And He spoke to those who stood before Him, saying, Take away the filthy garments from him. And He said to [Joshua], Behold, I have caused your iniquity to pass from you, and I will clothe you with rich apparel. 5 And I [Zechariah] said, Let them put a clean turban on his head. So they put a clean turban on his head and clothed him with [rich] garments. And the Angel of the Lord stood by.
스가랴 3:3 이제 여호수아가 더러운 의복으로 옷 입혀져,,,서,, 여호와의 천사앞에 서 있었다. 그가 그앞에 선 자들에게 말하여 이르길, 그 더러운 옷을 그에게서 벗겨내라. 그래서 그가 여호수아에게 말했다, 보라 내가 너의 죄(부정)가 너에게서 걷혀 가게 했고, 내가 너를 두꺼운 옷으로 옷 입힐 것이다. 나 스가라가 말했다, 그들로 그 머리에 깨끗한 터번을 씌우라. 그래서 그들이 그의 머리에 깨끗한 터번을 씌우고 그에게 두꺼운 의복으로 옷 입혔다. 그러자 여호와의 천사가 곁에 섰더라.
 
- Susan G O’Marra
- -2-07-23