카테고리 없음

[ 761 ] “The Hidden Man of the Heart Prophetic Encounter – 03-05-21”[ 다시올림 ]

danieell 2023. 3. 6. 14:32
 
 
 
 
“The Hidden Man of the Heart Prophetic Encounter – 03-05-21”
" 숨겨진 마음사람 예언적 만남(조우) - 2021-3-5  "
 
I woke up around 3 am today and went to the bathroom and laid back down on my bed to go back to sleep and I went into a vision encounter.
 
나는 오늘 새벽 3 시경에 깨어서,, 화장실에 갔었고,, 다시 돌아와 내 침대에 누웠습니다,, 다시 잠자러,, 그리고 나는 만남이 이루어진 한 환상속으로 들어갔습니다.
 
I was standing in a big church preaching somewhere in Chicago. As I was preaching, and suddenly a fire engulfed me from within and it flamed outwardly all around me as I walked around preaching. I was standing in the middle of flames.
People began to react to the flames as they realized they were spiritual flames but also the real fire of the Presence of God. The whole atmosphere in the large church was charged with the manifest presence of God as He filled the church with Himself.
 
나는 시카고,, 어디의,, 한 대형교회에서 말씀을 전하며 서 있었습니다. 나는 말씀을 전하고 있었는데,, 그런데 돌연,, 한 불이 나를 내부로부터 휘몰아 삼켰는데,,그게 바깥쪽 내 온 사방으로 타올랐고,,나는 그렇게 설교하면서 걸어 돌아 다녔습니다. 나는 그 불꽃들 중앙에 서 있었습니다. 사람들이 그 불꽃들에 반응하기 시작했습니다,, 그들은 그들이 영의 불꽃들일뿐만이 아니라,, 하나님이 임재(현존)해 있는 그 실제 불이란 것을 깨달았습니다. 그 크다란 교회내의 전체 대기가 하나님의 임재하심으로 채워져서,, 그 분이 그 교회를 그분 자신으로 채웠습니다.
 
The Lord then said in the vision, “the hidden man of the heart is about to start.”
The Lord then switched the scene and He showed me a matchstick. He scraped the side of the matchstick on the surface of the book and then struck the head of the matchstick and fire flared outwards to create a flame, which you can then light other fires with.
 
그때 주님이 그 환상속에서 말했습니다, " 그 숨겨진 마음 사람이 곧 시작될 참이다."
그때 주님이 그 장면을 바꾸고는,, 그분이 내게 한 성냥개비를 보이셨습니다. 그분이 그 성냥개비 옆쪽을 성냥통 표면으로 긁었고,,그러고선 성냥개비 머리부분을 탁 쳤고 불이 바깥쪽으로 확 타올라,, 불꽃을 만들어 냈습니다, 그때 그것을 가지고 당신들은 다른불들을 붙일 수 있습니다.
 
The Lord then said, “When I fully penetrate and crucify the limitations and barriers of the soul life (carnal life) of the man, then the hidden man of the heart can fully start. I am about to reveal Myself through those who I have rendered dead in their head, so that the true man of the heart can show who I truly am- unto man."
"It’s My Love that flows from the heart, and that’s where My Revival Fires will start. My burning bushes, My living torches, and My burning ones all shall arise, and I will blow upon them, and I will ignite entire cities and regions with my Love, for they will be fully engulfed in the flames of My Love. I am going to strike My women and men- Watch for I am ready to begin!”
 
그때 주님이 말했습니다," 내가  그 혼의 사람 생명(육의 생명)의 한계와 가로막는것들을 완전히 뚫고 들어가 못박아(죽여)  버릴때, 그때 그 숨겨진 마음 사람이 완전히 출발할 수 있다. 내가 곧 내 자신을, 내가 그들 머리속에서 그들을 죽게한 자들을 통하여 드러낼 참이다, 그래서 그 마음의 참 사람, 내가 진정 누구인지를 - 인간에게 보 일수 있도록."
" 그 마음으로부터 흘러나오는 것은 내 사랑이다, 그게 나의 되살아남(부흥) 불꽃들이 출발(시작)할 곳이다. 나의 타오르는 덤불들, 나의 살아있는 햇불들, 나의 불타는자들 모두가 정령 떠 오를것이다, 내가 그들위로 불것이다, 내가 전체 도시들과 지역들을 내 사랑으로 점화시킬 것이다, 이는 그들이 완전히 내 사랑의 불꽃속으로 삼킴을 당할 것이기 때문이다. 내가 내 남여들을 내리칠 것이다- 지켜보라 이는 내가 시작할 준비가 되었기 때문이다! " 
 
-The scene ended.
- 그 장면이 끝났습니다.
 
Scripture(성경구절):
 
1 Peter 3:4 But let it be the hidden man of the heart, in that which is not corruptible, even the ornament of a meek and quiet spirit, which is in the sight of God of great price. KJV
벧전 3:4 하지만 마음의 그 숨겨진 사람이 있게 하라, 그 속에서 부패할 수 없는, 바로  온유하고 조용한 영의, 하나님 보시기에 크게 값어치 있는 빛나는 사람. KJV
 
2 Timothy 1:6 That is why I would remind you to stir up (rekindle the embers of, fan the flame of, and keep burning) the [gracious] gift of God, [the inner fire] that is in you by means of the laying on of my hands [with those of the elders at your ordination]. AMP
딤후 1:6 그래서 내가 너희를 상기시켜,, 그 하나님의 선물을 격동시킬 것이다,, [그 내부의 불],, 너희 속에 있는,, 내 손이,, 너의 성직임명에서 함께 된 장로들의 손과 더불어 안수하므로.
 
- Susan G O’Marra
- 03-05-21