카테고리 없음

[ 779 ] “The Angel named Faithful Companion” 04-02-23

danieell 2023. 4. 4. 12:52

“The Angel named Faithful Companion” 04-02-23
" 성실한 동반자(Companion:동료,벗, 짝,쌍의 한쪽)라는 이름의 천사 " 2023-4-2
 
During worship tonight at SOG, a massive Angel descended into the building and he was taller than the room, and he had massive wings full of white feathers, and his body was covered in feathers, and there were branches of wings and feathers coming out of him stretching out like a canopy over the room.
His name was “Faithful Companion”
 
오늘 밤 SOG교회에서 예배동안, 한 거대한 천사가 건물안으로 내려왔는데,,그는 그 방 전체보다 키가 더 컸습니다, 그는 거대한 흰색 깃털이 가득한 양 날개를 가졌고, 그의 몸 전체가 깃털로 덮혔는데,  그 바깥으로 나온 날깨쭉지와 깃털이  방 위쪽을 닷집(캐너피,canopy[둥근천정)처럼 품은 듯 펼치고 있었습니다.
그의 이름은 " 성실한 동반자(짝) " 이었습니다.
 
His message he brought to us from the Father was:
 
그가 우리에게 아버지께로부터 가져온 메시지는 다음과 같았습니다 :
 
“Step into My Wings. Step into My Feathers. Step into My Secret Place, into which you will know My deeper embrace. I call you to set your face into this Grace, for I am the Overshadowing Faithful Companion. I am always with you and Ever-Present. I am Faithful and I am True! Do not allow your heart to be troubled. Do not allow your spirit to fear, and tremble, and be anxious this year. Do you not know that I am always here? I am always with you. I am faithful and true! I am the deepest companion you will know, for I am within you! I am with you. I am among you, and I am moving, but I call you to My embrace! I call you to step into My Face, for you have been given the grace to walk in that intimate place. You are called to walk in the feathers of My embrace! For I am your companion in your race. I am your companion. I am faithful. I am calling you into companionship with Me. Do not look around and be in fear, and anxiety. Let not your hearts be troubled! For have I not made a way for you today? Am I not the way for all men? Am I not the way, the truth, and the life for you?”
 
" 내 날개 안으로 발을 들여놓아라. 내 깃털 속으로 발을 들여놓아라. 내 비밀한 곳으로 발을 들여놓아라, 너희가 나의 더 깊은 품을 알게 될 그 곳으로. 내가 너희를 부르며 너희 얼굴을 이 은혜속으로 두라고 한다, 이는 내가 그 위로 덮는 성실한 동반자이기 때문이다. 내가 언제나 너희와 함께 있다,, 한결같이. 내가 성실이고 내가 진실이다! 너희 마음을 갈등토록 허락지 마라. 너희 영이 이 해(년도)에 두려워서 떨도록, 긴장토록 허락지 마라. 너희가 내가 언제나 여기 있다는것을 알지 못하느냐 ? 내가 언제나 너희와 함께 있다. 내가 성실하고 진실하다! 내가 그 가장깊이 있는 너희가 알 그 짝이다, 이는 내가 너희 안쪽에 언제나 너희와 함께 있기 때문이다. 내가 너희 가운데 있다, 그리고 내가 움직이고 있다, 하지만 내가 너희를 내 품으로 부른다 ! 내가 너희를 내 얼굴속으로 들으오라 부른다, 이는 너희가 그 친밀한 곳으로 들어오도록 은혜를 허락 받았기 때문이다. 너희는 내 품의 그 깃털속으로 걷도록 부름을 받았기 때문이다, 이는 내가 너희 레이스(경주)의 너희 동반자이기때문이다. 내가 너희 짝이다. 내가 성실하다. 내가 너희를 나와 짝이 되자고 부르고 있다. 둘러보면서,, 두려워하지도 긴장해 하지도 마라, 너희 마음이 갈등해 하지도 마라! 이는 내가 오늘 너희를 위해 한 길을 내지 않았느냐 ? 내가 모든 사람들을 위한 그 길이 아니냐 ? 내가  너희를 위한 그 길이요, 진리요,, 생명이 아니냐 ? "
 
“My feathers cover you because you belong to Me, and you will walk in stability in My deep intimacy, and you will be a reflection of Me in the earth, and I will draw all men to My bosom. I will draw them in, My feathers are open. Can you not hear My voice calling you into My embrace? Do you not know My companionship? Do you not know My Face? Come into the Secret Place and walk with Me in this hour! I am your Safety! I am your Strength! I am the Glory that Overshadows you! I am your Peace! I am your Joy! I am your Strength! My Wings shall cover you! My Wings are spread out. Do not fear. Do not doubt, but trust in Me! Walk securely in Me, and know that I am with you, and that My angels are all around you! Do not fear but enter into My deep love this year! Enter into My companionship that is dear! Walk in liberty, in My safety, in My freedom this year. Know that I am with you. Know, and embrace My companion that is with you in this place.”
 
" 내 깃털이 너희를 덮는다,, 왜냐함 너희는 내게 속했기 때문이다, 그래서 너희는 내 깊은 친밀속에서 안정되이 걸을 것이고,, 너희는 땅에서의 내 반사물이 될 것이다, 그래서 내가 내 가슴(bosom:젓)으로 모든 인간들을 끌어 당길 것이다. 내가 그들을 끌어 당길 것이다, 내 깃털들이 펼쳐져 있다. 너희가 너희를 내 품속으로 부르고 있는 내 음성을 들을 수 없니 ? 너희가 나의 동반자됨을 알지 못하니 ? 너희가 나의 얼굴을 알지 못하니 ? 그 은밀한 곳으로 들어와서,, 나와 함께 이 시각 걷자! 내가 너희의 안전이다! 내가 너희를 내려덮은 그 영광이다! 내가 너희의 평안이다! 내가 너희의 기쁨이다! 내 안에서 안전히 걸어,, 내가 너희와 함께 있음을 알라, 내 천사들이 너희 사방으로 있음을 알라 ! 두려워 말고,, 내 깊은 사랑속으로 이 해에 들어가라 ! 소중한 나의 동반자 됨 속으로 들어가라! 해방(liberty) 됨 속으로 걸으라, 내 안전(safety)함 속에서, 내 자유(freedom)함 속에서 이 해에.  내가 너희와 함께 있음을 알라, 이 곳에 너희와 함께 있는 내 동반자를 알고서 품으라(안으라). "
 
 
Scriptures(성경구절)
 
Psalm 25:14 The secret [of the sweet, satisfying companionship] of the Lord have they who fear (revere and worship) Him, and He will show them His covenant and reveal to them its [deep, inner] meaning. [John 7:17; 15:15.]
 
시편 25:14 여호와를 경외 하는 자들은 여호와의 비밀한 것을 가진다, 그리고 그가 그들에게 그분의 언약을 보이시고,, 그들에게 그것의 [깊은 내적] 의미를 보이신다.[요한복음 7:17;15:15.]
 
1 Corinthians 1:9 God is faithful (reliable, trustworthy, and therefore ever true to His promise, and He can be depended on); by Him you were called into companionship and participation with His Son, Jesus Christ our Lord.
John 14:6 Jesus said to him, I am the Way and the Truth and the Life; no one comes to the Father except by (through) Me.
 
고전 1:9 하나님은 성실하다(의지할만하고, 신뢰할만한, 그러므로 한결같이 그분의 약속에 진실한, 그는 의지할수 있습니다); 그의 의해 당신들은 그의 동반자가 되어 그분 아들, 우리주인, 예수그리스도와 더불어 참여토록 부름받았다
 
요한복음 14:6 예수께서 그에게 말했다. 내가 그 길이요 진리요, 생명이다 ; 나에 의하지 않고는 아무도 아버지께로 오지 못한다.
 
John 14:1 Do not let your hearts be troubled (distressed, agitated). You believe in and adhere to and trust in and rely on God; believe in and adhere to and trust in and rely also on Me.
 
요한복음 14:1 너희마음들이 갈등하도록 하지마라. 너희는 하나님을  믿어 붙어 있으므로 신뢰하고 의지할지니 ; 곧 나를 믿고 붙어있어,, 신뢰하고 역시나 의지하라.
 
Psalms 91:1 He who dwells in the secret place of the Most High shall remain stable and fixed under the shadow of the Almighty [Whose power no foe can withstand]. 2 I will say of the Lord, He is my Refuge and my Fortress, my God; on Him I lean and rely, and in Him I [confidently] trust! 3 For [then] He will deliver you from the snare of the fowler and from the deadly pestilence. 4 [Then] He will cover you with His pinions, and under His wings shall you trust and find refuge; His truth and His faithfulness are a shield and a buckler. 5 You shall not be afraid of the terror of the night, nor of the arrow (the evil plots and slanders of the wicked) that flies by day, 6 Nor of the pestilence that stalks in darkness, nor of the destruction and sudden death that surprise and lay waste at noonday. 7 A thousand may fall at your side, and ten thousand at your right hand, but it shall not come near you. 8 Only a spectator shall you be [yourself inaccessible in the secret place of the Most High] as you witness the reward of the wicked. 9 Because you have made the Lord your refuge, and the Most High your dwelling place, 10 There shall no evil befall you, nor any plague or calamity come near your tent. 11 For He will give His angels [especial] charge over you to accompany and defend and preserve you in all your ways [of obedience and service]. 12 They shall bear you up on their hands, lest you dash your foot against a stone. 13 You shall tread upon the lion and adder; the young lion and the serpent shall you trample underfoot. 14 Because he has set his love upon Me, therefore will I deliver him; I will set him on high, because he knows and understands My name [has a personal knowledge of My mercy, love, and kindness—trusts and relies on Me, knowing I will never forsake him, no, never]. 15 He shall call upon Me, and I will answer him; I will be with him in trouble, I will deliver him and honor him. 16 With long life will I satisfy him and show him My salvation.
 
시편 91:

  지존자의 은밀한 곳에 거주하며 전능자의 그늘 아래에 사는 자여,
나는 여호와를 향하여 말하기를 그는 나의 피난처요 나의 요새요 내가 의뢰하는 하나님이라 하리니
이는 그가 너를 새 사냥꾼의 올무에서와 심한 전염병에서 건지실 것임이로다
그가 너를 그의 깃으로 덮으시리니 네가 그의 날개 아래에 피하리로다 그의 진실함은 방패와 손 방패가 되시나니
너는 밤에 찾아오는 공포와 에 날아드는 화살과
어두울 때 퍼지는 전염병과 밝을 때 닥쳐오는 재앙을 두려워하지 아니하리로다천 명이 네 왼쪽에서, 만 명이 네 오른쪽에서 엎드러지나 이 재앙이 네게 가까이 하지 못하리로다오직 너는 똑똑히 보리니 악인들의 보응을 네가 보리로다네가 말하기를 여호와는 나의 피난처시라 하고 지존자를 너의 거처로 삼았으므 화가 네게 미치지 못하며 재앙이 네 장막에 가까이 오지 못하리니
    그가 너를 위하여 그의 천사들을 명령하사 네 모든 에서 너를 지키게 하심이라
    그들이 그들의 손으로 너를 붙들어 발이 돌에 부딪히지 아니하게 하리로다
    네가 사자 독사를 밟으며 젊은 사자 을 발로 누르리로다
    하나님이 이르시되 그가 나를 사랑한즉 내가 그를 건지리라 그가 내 이름을 안즉 내가 그를 높이리라
    그가 내게 간구하리니 내가 그에게 응답하리라 그들이 환난 당할 때에 내가 그와 함께 하여 그를 건지고 영화롭게 하리라
    내가 그를 장수하게 함으로 그를 만족하게 하며 나의 구원을 그에게 보이리라 하시도다
     

     

    - Susan G O’Marra
    - 04-02-23