카테고리 없음

[ 805 ] Prophecy given at SOG on May 7th, 2023

danieell 2023. 5. 30. 12:49

하루전 페이스 북 수전의 타임라인에 오른 수전의 예언입니다....

 

============================================================================================

Favourites  
 
Prophecy given at SOG on May 7th, 2023
SOG 교회에서 2023, 5, 7 일에 받은 말씀
 
Your days are written into My plan and your scroll is unrolling from My Hand
Would I not come and visit My Land?
Would I not come and call you to Myself so that you would understand that I have a plan for this land?
I have a plan written by My Hand and the Scrolls that I have reserved unto Myself for this hour, have been hidden from the demonic powers.
 
너희 날들은 내 계획 속으로 기록 되어져 있고, 너희 두루마리(책)는 내 손으로 인해 풀어지고 있다
내가 내 지면(My Land)을 가서 방문치 않을 것이냐 ?
내가 가서 너희를 내게로 불러  너희가 내가 이 지면을 향한 계획을 이해토(알도)록 하지 않을 것이냐 ?
내가 내 손으로 한 계획을 기록토록 했고,, 그 두루마리,, 내가 이 시각을 위해 내 자신에게로 보존해온 바,, 악령의 세력들에겐 감춰진 바 된 책들이다.
 
But you, My Children, are part of My army.
You are part of My plan, and I have drawn you from the North, South, East, and West by My Hand, for such a time as this.
Do not think that you are too broken, that you are too messed up, that you don’t know what you are, and who you are, of course you do, I wrote you, and I formed you, and I called you, and I have gathered you unto Myself this night.
And just as Jesus, my Son, stood on the mountain, at the height before He went to the fullness on that next night.
I say to you Children, I have gathered you, and My Witnesses are all around this night, for they are documenting, they are writing, and are legislating in My books, and they are releasing the things yet to be written.
And it shall not be as the former days, and in the former ways.
 
하지만 너희, 내 자녀된 자들은 내 군대의 일원이다.
너희는 내 계획의 일부이다, 그래서 내가 너희를 내 손으로 동,서,남,북에서 나오도록 끌어 당겼다,, 이와 같은 때를 위해.
너희가 너무 망가졌다고, 너무 엉망이 되었다고,, 생각지 마라,, 너희는 모른다,, 너희가 어떠한지를,, 너희가 누구인지를,, 당연히 모른다. 내가 너희를 기록 했었고, 내가 너희를 빚어 지었다, 그리고서 내가 너희를 불러서,,, 내가 너희를 이 밤에 내 자신에게로 불러 모았다.
내 아들 예수가 바로,, 그가 그 다음 날 밤 그 충만(완성)으로 가기전   그 산 정상에 섰던 것처럼
자녀들아 내가 너희에게 말한다, 내가 너희를 불러 모았다, ,, 그리고 내 증인들이 이 밤 온 사방에 있다, 이는 그들이 문서를 작성하고, 그들이 기록하고,, 내 책들속에 법을 만들고 있기 때문이다 그리고 그들이 이제 곧 쓰여질 것들을 풀어내고 있다.
그리고 그것은 정령 예전 날들과,, 예전의 방식들로가 아닐 것이다.
 
Oh, hear what your Father says, it shall be My Ways, and My Highways, and it shall be the things I have written for you.
Do not look to the past. Look to the future, for I am going to do a new thing in this land, and I am going to do a new thing in this region, for it belongs to Me, and you belong to Me, and tonight you will see, because you Children, are writing history.
 
오, 너희 아버지가 하는 말을 들으라, 그것이 정령 내 길들,, 나의 고속도로들이 될 것이며,, 그것이 내가 너희를 위해 기록했던 그 일함들이 될 것이다 과거를 쳐다보지 마라. 미래를 봐라, 이는 내가 이 지면에서 한 새 일을 행하게 될 것이기 때문이며,, 내가 이 지역에서 한 새로운 일을 행할 것이기 때문이다,, 이는 그 일에 내게 속했고,, 너희는 내게 속했기 때문이다,, 오늘밤, 너희는 보게 될 것이다, 왜냐함 너희 내 자녀된 자들이 역사(그의 이야기[말])를 쓰고 있기 때문이다.
 
 
- Susan G OMarra
- 05-07-23