카테고리 없음

[ 808 ] North Korea ( 북한 ) (여기 중요한 주님의 말이 있습니다,, 아주 의미심장한...)

danieell 2023. 6. 3. 15:01

출        처        :         http://blog.daum.net/danieell/15712226

 

 

이 다음 뉴스 와 한반도 상황을 연결해서 보면,, 뭔가 연결이 되는 듯한 것이... 있어 보입니다... 이스라엘을 위해 행한다...

 

 

 

Mount St. Helens; North Korea; & the Chip

세인트 헬렌스 산 ; 북 한 ; & 칩

Cyndee Pillow - June 22, 2006

신디 필로우 - 2006 , 6 , 22

 

중에서 일부만 발췌 (다니엘 주)

 

 

NORTH KOREA

 

After this vision, I beheld the leader of North Korea standing on a platform. I do not understand this all together, but it will be shown for what it is, in its time. I saw that leader split right down the middle from head to toe. It was as if he was split in two parts, yet he still stood. I heard the Lord say concerning him, "Divided in opinion and decisions. Lack of unity will hinder North Korea." The Lord added, "For Israel? sake I will do this." I realized JESUS alone is keeping them from doing what they want to do to our country. HE has other plans for us!! I suddenly saw a vision again. North Korean Soldiers came at me in rapid succession, yelling loudly, words in their language. I felt intimidated as we all have felt with the news of their weapons of mass destruction. I heard the Lord say, "Empty threats!"

I then saw North Korea? soldiers with battering rams hitting them over and over against a tall wooden fenced wall. They kept battering but didn? seem to be making any progress at all. I wondered what the fence was protecting, when I very quickly was taken high to where I could see the whole of the United States. All around the whole of the United States was a tall fence, like a wall.

 

북 한

 

이 환상후에,,, 나는 북한의 지도자가 연단에 서 있는 것를 보았습니다. 나는 이것 모두를 이해

하지를 못합니다, 하지만 그것이 무엇인지는 그 때가 되면 드러나 보일 것입니다. 나는 그 지도자가

머리로부터 발톱끝까지 가운데로,, 딱 쪼개진 것을 보았습니다. 그것은 마치,, 그가 두조각으로

쪼개진 것 같았습니다, 그렇지만,, 그는 그럼에도 서 있었습니다. 나는 주님이 그와 관련해

말하는 것을 들었습니다, " 의견이 나뉘고, 결정들이 나뉘었다. 통일성(하나됨)이 없음으로 인해

북한이 방해를 받을 것이다."

그리고 주님이 덧붙혀 말했습니다," 이스라엘을 위해 내가 이 일을 행할 것이다." 나는 예수님만이

홀로 그들이 우리 나라에 감행하려는 것을 하지 못하게 막고 있다는 것을 깨달았습니다.

그분은 우리를 위해 다른 계획들도 가지고 계십니다!!

나는 갑자기 다시 환상 하나를 보았습니다. 북한 병사들이 나를 향해 연이어서 급히 왔습니다,,

그들 언어로,, 크게,, 외치면서... 나는 위협을 느꼈습니다,,우리모두가 그들 대량살상 무기를 가지고

느껴온것 같은...

나는 주님이 말하는 것을 들었습니다, " 거짓 위협들일 뿐( "Empty threats! ) " !

그때 나는 북한 병사들이 대형 망치를 가지고 그것들로 높은 목재 울타리 벽을 두고,,

반복해서 치고 있는 것을 보았습니다,, 그들은 계속 치고 있었습니다,, 하지만 전혀 어떤 진전이

없는 듯 보였습니다..

나는 이상했습니다,, 무엇이 그 울타리를 보호하고 있는지가,, 그때 나는 아주 순간적으로,,

내가 미국 전체를 볼 수 있는 높은 곳으로 데려가졌습니다. 미 합중국 사방둘레에 한 높은

울타리,,담 같은,, 높은 울타리가 있었습니다.

 

As quickly as I was taken up, I was taken back down and was at the end of the wall so as to see both sides. I saw the soldiers on one side battering away and getting nowhere and on the other side, I saw what was keeping them from entering. Standing on the other side of the fence/wall was Jesus with His right hand on it holding them back.

Shifting back to the subject of the United States, He said, "I will not utterly destroy a nation that prays. I hear my people? prayers. I see their faith to believe. Yet, in a little while many will die, but not as assumed by a literal enemy. I bring Myself down to deal with America. Your forefather? cry out for vindication. I am in your midst. Stand back, My people, and see the salvation of your Lord."

I am stunned at the visions and words spoken to me, and admit I am a bit shaken. You could call it the fear of the Lord, I believe. I just know that it is important to get things in order in our personal lives and pray that the winds be in our favor. I have never felt such urgency to pray and seek God's face. Time is running out.

 

내가 그 높은 곳으로 데려져 가진것 만큼이나 순간적으로,, 나는 다시 아래로 데려와졌고,,그리고

그 담끝 자락에 있었습니다,, 그 양쪽을 볼 수 있도록... 나는 한쪽에 있는 그 병사들이 까부셔

없애려고 하나,, 전혀 성과가 없는것을 보았고,, 그 반대편 쪽에서,,

나는 그들로 하여금 들어가지(전혀 진전이 없도록) 못하게 막고 있는 것을 보았습니다.

그 울타리/담 반대쪽에 예수님이 서 계셨습니다,,, 그 위에 오른손을 버틴채,, 그들을 막으며....

미 합중국 문제로 다시 되돌아가서,, 그분은 말했습니다,, " 내가 기도하는 한 민족을 완전히 멸하지는 않을것이다. 나는 내 백성의 기도를 듣는다.. 나는 그들의 믿는 믿음을 본다.. 그렇지만 잠시 후,, 많은 자들이 죽을 것이다,, 하지만 문자 그대로의 원수로 추정되는 자들에 의해서가 아니다. 나는 내 자신이 어메리카를 처리하기 위해 내려왔다.. 너희 선조들이 증명을 요구한다..

내가 너희 가운데 있다... 물러서라, 내 백성아,, 보라, 너희 주의 구원하심을 .."

나는 그 환상들과 말,, 나에게 선언 된 그말에 상당히 놀랐습니다,, 그리고 나는 내가 약간 떨리고

있는 것을 인정합니다.

당신들을 그것을 주를 두려워함이라 부를 수 있을 것이라 ,, 믿습니다. 나는 그냥 앎니다,,

우리 개인의 삶에 있었서 일들을 바르게 하는 것이 중요하다는 것을,,그리고 기도합니다,,

그 바람들이 우리에게 유리한 쪽으로 불길..나는 결코,, 이렇게 긴급하게 기도해야 함과,, 하나님의 얼굴

구하는 문제에 있어 절박하게 느낀적이 없었습니다.. 시간이 다하고 있습니다.

 

"Daniel answered and said, Blessed be the name of God forever and ever: for wisdom and might are his: And he changeth the times and the seasons: he removeth kings, and setteth up kings: he giveth wisdom unto the wise, and knowledge to them that know understanding: He revealeth the deep and secret things: He knoweth what is in darkness, and the light dwelleth with him. Daniel 2: 20-23

"But of him are ye in Christ Jesus, who of God is made unto us wisdom and righteousness, and sanctification, and redemption: That according as it is written, He that glorieth, let him glory in the Lord." I Cor. 1:30-31

 

" 다니엘,, 이 대답하여 말했습니다, 하나님의 이름은 영원무궁 복이 있도다..

이는 지혜와 권능이 그의 것이기때문이니 :

그가 때와 시기를 변화 시킴이니 : 그는 왕을 폐하시고 왕을 세우시도다 :

그는 지혜를 현자에게 주시고,, 지식을 그들에게 주어,, 이해함을 얻게 하도다 :

그는 깊은 비밀의 것들을 드러내시니 : 그는 어둠속의 일을 아시고,,

빛이 그와 함께 계시도다 . 다니엘 2 : 20 - 23

 

" 그러나,, 그리스도안의 너희는 그로 이루어졌고,,그리스도는 우리에게 하나님으로 말미암아,,, 지혜와 의와, 구별됨과, 구속함이 되신다 : 그것은 기록된 대로이니, 영화로운 자는 주안에서,,, 그를 영화롭게 하라." 고린도전서 1 : 30 - 31