카테고리 없음

[ 818-1 ] “His Living Waters are Flowing in a New Way Today - 06-10-23”

danieell 2023. 6. 16. 09:06

이 수전의 예언의 메시지는 이미 몇 일전 올렸던 것인데,,, 그 내용이 너무나 중요한 것이라,, 다시 번역합니다,, 그 의미가 새로이 드러나는 것이 있기때문입니다. 다니엘 주,,

 

===========================================================================================

 
“His Living Waters are Flowing in a New Way Today - 06-10-23”
" 그 분의 생명수(살아있는 물들)가 오늘 새로운 길(방식으)로 흐르고 있습니다 - 2023-6-23 "
 
(Prophecy given at the SOG Prayer Watch)
(SOG 교회에서 기도 파수 시간에 주어진 예언)
 
Sue opens in prayer:
수가 기도로서 개회합니다 :
 
“Father we just breathe in your Presence. We put our head into your Breast. We lean in like John leaned into your breast, and we put our ear on your heart. Holy Spirit we want to hear. We want to listen. We want to hear what is in your heart today. We want to breathe your breath in a brand-new way. We lean in to you today Lord…..
 
" 아버지 우리는 당신의 현존(주둔)안에서 호흡합니다. 우리는 우리의 머리를 당신의 젖 가슴속으로 둡니다. 우리는 요한처럼 당신의 젖 가슴속으로 기댑니다, 그리고 우리는 우리의 귀를 당신의 가슴위에 댑니다. 성령이여, 우리는 듣길 원합니다. 우리는 귀 기울이길 원합니다. 우리는 오늘 당신의 가슴속에 있는것을 듣기 원합니다. 우리는 당신의 호흡을 완전히 새로운 방식으로 하길 원합니다. 우리는 오늘 당신 안쪽으로 기댑니다 주님.....
 
The Lord speaks:
주님이 말합니다 :
 
“This is not a normal day. You must listen the words I would say, and you must let Me have My Way. For I am coming a new Way, in a new Hour, in a new Season, in a new Era! My Kingdom is flowing, and you are going to be coming and going, because I am going to be showing My Flowing. Children, breathe My Breath. Drink of My Living Waters. Eat My Bread, drink My Wine. It’s time to enter into My Greater Works that are Divine, and they are going to be a sign. Because it’s not going to be you, it’s going to be Me, and that is why you have had such adversity. But Children, I am greater than those things!”
 
" 이 날은 보통의 날이 아니다. 너희는 내가 하게 될 말에 귀 기울이지 않음 안된다, 그래서 너희는 나로 내 길(방식)을 갖게 하지 않음 안된다. 이는 내가 한 새로운 방식으로, 한 새로운 시각속에서, 한 새로운 계절속에서, 한 새로운 시대속에서, 가고 있기 때문이다, 내 왕국이 흐르고 있다, 그리고 너희는 왕래하고 있을 것이기 때문이다, 왜냐함 내가 내 흐름을 보이고 있을 것이기 때문이다. 자녀들아, 나의 숨결을 호흡해라. 나의 생명수로 마셔라. 내 빵을 먹으라, 내 포도주를 마셔라. 신성의 나의 더 큰 일함들 속으로 들어갈 시간이다, 그리고 그것들이 하나의 징조가 될 것이다. 왜냐함 그게 너희가 아닐 것이고, 내가 될 것이기 때문이다, 그래서 너희는 그러한 역경들 속에 있었었다. 하지만 자녀들아, 내가 그러한 것들 보다 더 크다! "
 
“My angels are singing over you. They are singing and they are declaring who I am among you. They are singing and declaring My very Breath, My very Life into the earth, into your very lives, into your very homes, and into wherever you go. I am coming a new way! I am coming with Might. I am coming with Power. I am coming with Life, even this hour! Do not be stressed, rest! Rest in Me, just as John rested on Me, and he looked up at Me and listened to the words I taught. He kept His head on My breast, and He’s the one that lived till the end.”
 
" 내 천사들이 너희 위쪽으로 노래하고 있다. 그들이 노래하고 있다 그들이 너희 가운데서 내가 누구인지를 선포하고 있다. 그들이 노래하며,,, 바로 나의 숨결, 바로 내 생명을 땅속으로,바로 너희 생명들 속으로, 바로 너희 가정들 속으로, 너희가 가는 곳 어디든지 속으로 선포하고 있다. 내가 한 새로운 방식으로 가고 있다! 내가 강력으로 가고 있다. 내가 권능으로 가고 있다. 내가 생명으로 가고 있다, 바로 이 시각에! 긴장하지 말고, 쉬어라 ! 내 안에서 쉬어라, 바로 요한이 내 위에서 쉬었던 것 처럼, 그리고 나를 올려다 봤다,, 내가 가르쳤던 말들에 귀 기울이면서. 그는 그의머리를 내 젓 가슴에 두었다 그리고 그는 끝까지 살아있었던 자 이다. "
 
“Children, it’s time to live in My Life. It is time to come closer than a friend. It’s time to live in Me because I am going to show you many things that I see, that many in the earth do not yet see. You are going to hear My new sounds, and you are going to be able to tell others all around that do not hear, but you will hear; and you will understand My plan because you will walk in Me, hand in hand. It’s not a time just to stand, it’s a time to understand.”
 
 " 자녀들아, 내 생명안에서 살 시간이다. 친구보다 더 가까워질 시간이다. 내 안에서 살 시간이다 왜냐함 내가 너희에게 내가 보는 많은 것들을 보이고 있기 때문이다, 그렇지만 땅에 많은 자들은 보질 못한다. 너희는 나의 새로운 소리(My new sounds)들을 듣게 될 것이다, 그리고 너희는 다른자들,, 주변의 듣지 못하는, 그렇지만 너희는 듣는, 것들을 주변의 다른 자들에게 말할 수 있게 될 것이다; 그래서 너희는 내 계획을 이해게 될 것이다,, 왜냐함 너희가 내 안에서 걸을 것이기 때문이다,, 손에 손을 잡고.  그냥 멍이 서 있을 한 때가 아니다, 이해할 한 때이다. "
 
“I am moving sovereignly in the earth in a new way, and it’s going to be fresh to you. It’s going to bring freshness and life. It’s going to bring strength and hope. It’s going to bring vision and joy, for you are My Watchmen on the wall, would I not resurrect you and restore you all? Would I not cause you to be strong in this hour? Would I not cause you to be mighty in My Prayer Tower? Children, you are going to take a Living Water shower, because I am coming to wash everything away! I am coming to restore. I am coming to remodel. I am coming to resurrect.”

" 내가 절대 주권으로,, 땅에서 한 새로운 길(방식으)로 움직이고 있다, 그것이 너희에겐 신선할 것이다. 그것이 신선함과 생명을 일으켜 줄 것이다. 그것이 힘과 소망을 일으켜 줄 것이다. 그것이 알아챔과 기쁨을 가져다 줄 것이다, 왜냐함 너희는 성벽위의 나의 파수꾼들이기 때문이다, 내가 너희를 부활시켜 너희 모든것을 회복시키지 않을 것이냐 ? 내가 이 시각 너희로 강하게 하지 않을 것이냐 ? 내가 너희로 내 기도 성벽위에서 강력히 하지 않을 것이냐 ? 자녀들아, 너희는 생명수 소낙비를 맞을 것이다, 왜냐함 내가 모든것들을 씻어 없애러 가고 있기 때문이다! 내가 회복시키러 가고 있다. 내가 다시 리모델링하려 가고 있다. 내가 부활시키러 가고 있다. "
 
“I am going to direct you in a new flow because you are ready. Because you have sought Me, and you have learned to move with Me, and you have learned to follow Me. Now Children, watch what we are going to do together! My angels are stationed. My Armies have come in today, and they are arrayed everywhere all around you in this hour. Do not be afraid, and do not fear, but know that I am here, and My Living Waters are flowing through your lives, and through your prayers, and through your worship everywhere.”
 
" 내가 너희를 한 새로운 흐름으로 방향을 내게 될 것이다 왜냐함 너희가 준비가 되었기 때문이다. 왜냐함 너희가 나를 찾아 구했기 때문이다, 너희는 나와함께 움직이는 법을 배워 알았다, 너희는 나를 따르는 법을 배워 알았다. 자 자녀들아, 우리가 함께 행하게 될 것을 주시해서 봐라! 내 천사들이 배치를 받았다. 내 군대들이 오늘 들어왔다 그들이 이 시각 너희 주변으로 어디든지 도열 정열했다. 무서워 하지마라, 두려워하지도 마라, 대신 내가 여기 있음을 알라, 내 생명수가 너희 생명들을 통해 흐르고 있다, 너희 기도들을 통해, 너희가 어디서던 드리는 예배(우러럼)을 통하여."
 
“The atmospheres will change, and lives will begin to restore and resurrect. You are going to see so much more! So, trust My Hand and trust My long-term plan, and when you cry out and you think you don’t understand, just remember, keep your hands in My Hand! I am opening new doors, and you are on a new floor. I am only just beginning to pour! Children, I have a whole lot more, and you are going to steward a new Flow. The Living Waters of My Life is going to flow and flow and flow, and I will draw many to Me.”
 
" 그 대기가 바뀔 것이다, 생명들이 회복되어 부활하(되살아나)기 시작할 것이다. 너희는 아주 더 많이 보게 될 것이다! 그러니, 내 손을 신뢰해라, 나의 장기간에 걸친 계획을 신뢰해라, 너희가 부르짓는데,, 이해가 되지 않는다고 생각 될 때,, 그냥 기억해라,, 너희 손이 내 손을 잡고 있음을! 내가 새로운 문들을 열고 있고,, 그리고 너희는 새로운 지면 바닥위로 있다. 내가 막 쏟아붓기 시작하고 있다! 자녀들아, 내가 많이 더 가지고 있다, 너희는 한 새로운 흐름을 맡아 관리할 것이다. 내 생명의 생명수가 흐르고 흐르고, 흐르고 있다, 그래서 내가 많은 자들을 내게로 이끌 것이다. " 
 
Scriptures(성경구절):
 
John 7:38 He who believes in Me [who cleaves to and trusts in and relies on Me] as the Scripture has said, From his innermost being shall flow [continuously] springs and rivers of living water.
 
내 안에서 믿는 그(내게 붙어서 나를 신뢰하고 나를 의지하는}는 성경이 말한대로, 그의 가장 내전존재로부터 샘들과 생명수 강들이 흐를 것이다.
 
Ezekiel 47:8 Then he said to me, These waters pour out toward the eastern region and go down into the Arabah (the Jordan Valley) and on into the Dead Sea. And when they shall enter into the sea [the sea of putrid waters], the waters shall be healed and made fresh. 9 And wherever the double river shall go, every living creature which swarms shall live. And there shall be a very great number of fish, because these waters go there that [the waters of the sea] may be healed and made fresh; and everything shall live wherever the river goes. 10 The fishermen shall stand on [the banks of the Dead Sea]; from En-gedi even to En-eglaim shall be a place to spread nets; their fish shall be of very many kinds, as the fish of the Great or Mediterranean Sea.
 
에스겔 47:8 그때 그가 내게 말했다, 이 물들은 동쪽지대로 쏟아져 나가 아라바로 흘러 들어간다(요단계곡(골짜기)) 그리고서는 사해로. 그것들이 그 바다속[썩은 물바다]으로 들어갔을 때,, 그 물이 치유함을 받아 새롭게 될 것이다. 그리고 그 쌍으로 된 강이 흐르는 곳은 어디든,, 모든생물들,,빠진채 모여있는,, 것들이  정령 살아날 것이다.
그제야 큰 수의 물고기들이 있게 될 것이다, 왜냐함 이러한 물들이 그리고 갈때에,,, 그 바닷물이 치료되어,, 새롭게 되도록 ; 그래서 모든것들이 살아날 것이다,, 그 강이 흐르는 곳은 어디든. 어부들이 사해 바다 강뚝에 설 것이니 ; 엔게디에서,, 심지어 이글라임까지나,, 그 물을 치는 한 장소가 될 것이다 ; 그들 물고기들이 아주 여러 종류가 될것이니,, 대해, 혹은 지중해 물고기들 처럼.
 
- Susan G O’Marra
- 06-10-23