카테고리 없음

[ 다시 올림 ] Prophecy for the Church and for the USA given at SOG on June 12th, 2020

danieell 2023. 6. 16. 17:14

지나 간,, 그러니까 위에서 보 듯,, 2020, 6, 12 일 날,, SOG 교회에서 나온 예언인데,,, 오늘 다시 올랐습니다... 왜 이겠습니까,, 누군가 지적을 했던지 아님,, 뭔가 보니,, 이제 응하는 듯한 것이 나타나 보이기 때문일 것입니다. 다니엘 주,,

 

===========================================================================================

 

Favourites  
Prophecy for the Church and for the USA given at SOG on June 12th, 2020
 
2020, 6,12 일 SOG 교회에서 받은 전 교회와 미 합중국을 향한 예언
 
"Children, I invite you into More. I invite you into More. There is so much more, and I am here to not just uncover, but to also restore! I am here to heal more! I am here to bring change this year, and though many are in fear, I say to you, fear not, for I am with you! I am in you! I am near you! I am everywhere you go, because this is Me! I am coming to reveal a greater reality of Me to My people, because My people are in fear. They are in stress. They are running around and they can’t understand the things that I am unveiling and uncovering in this hour."
 
" 자녀들아, 내가 너희를 더 안으로 초대한다. 내가 너희를 더 안으로 초대한다. 아주 많이 더 있다, 그래서 내가 여기 와 있다,, 단순히 벗겨내기 위해서만이 아니라, 또한 회복(복원) 시키기 위해! 내가 여기 와 있다,, 더 치료하려! 내가 여기 와 있다,, 이 해에 변화를 일으키기 위해, 많은 자들이 두려움에 떨지라도, 내가 너희에게 말하는데, 두려워 하지 마라, 이는 내가 너희와 함께 있기 때문이다! 내가 너희 안쪽에 있다! 내가 너희 가까이 있다! 내가 너희가 가는 곳 어디에나 있다, 왜냐함 이것이 나이기 때문이다 ! 내가 나의 더 큰 실제를 내 백성에게 드러내 보이기 위해 오고 있다, 왜냐함 내 백성이 두려워하고 있기 때문이다. 그들이 긴장하고 있다. 그들이 이리 저리로 달리고 있기 때문이다 그들이 내가 이 시각, 베일을 벗겨,, 걷어 벗기고 있는 것들을 이해치 못한다. "
 
"Children, its not a time to be afraid! It’s a time to rest in Me! I want you to explore the depths of Me, for I am only beginning to open your eyes to see! I am only beginning to open your hearts to understand the future, and the things that I have planned. My Light is increasing in your midst. The more that My Light increases, the more that the darkness will heave. The more that hearts and minds will be uncovered, the more that lives will be in turmoil, because I am losing My people from the chains of darkness that have been in them, on them, and around them. I am coming to set My people free, and yes, you will see adversity, and yes, you will see upheavals, and yes, you will see these things, but you will also see Me, because I am in the midst of it all!"
 
" 자녀들아, 두려워 할 한 때가 아니다! 내 안에서 안식할 한 때이다! 내가 너희가 나의 깊은 곳을 탐험하기 원한다, 이는 내가 막,, 너희 눈들이 보도록 열기 시작하고 있기 때문이다! 내가 막 너희 마음들을 열기 시작하고 있다,, 미래를 이해하도록, 그리고 내가 계획했던 것들을 이해토록. 내 빛이 너희 가운데에서 증가하고 있다. 내 빛이 증가하면 증가 할 수록, 그 만큼 더 어둠은 크게 부풀어 오른다(융기한다). 마음과 정신들이 벗겨지는 것 만큼, 그 만큼 더 생명들이 동요한다, 왜냐함 내가 내 백성을 묶고 있었던 사슬들, 결박 한채 둘러져 있었던, 그 어둠을 벗겨주고 있기 때문이다. 내가 내 백성을 자유게 하려 가고 있다, 그렇다, 너희는 역경을 보게 될 것이다,, 그렇다 너희는 융기(격동)들을 볼 것이다, 그렇다 너희는 이러한것들을 보게 될 것이다, 하지만 너희는 또한 나를 볼 것이다, 왜냐함 내가 그 모든 것 가운데 있기 때문이다! "
 
Psalms 42:6 O my God, my life is cast down upon me [and I find the burden more than I can bear]; therefore will I [earnestly] remember You from the land of the Jordan [River] and the [summits of Mount] Hermon, from the little mountain Mizar. 7 [Roaring] deep calls to [roaring] deep at the thunder of Your waterspouts; all Your breakers and Your rolling waves have gone over me. 8 Yet the Lord will command His loving-kindness in the daytime, and in the night His song shall be with me, a prayer to the God of my life.
 
시편 42:6 오, 나의 하나님, 내 생명이 내게로 던져져 있습니다[ 그래서 내가 견더낼 수 있는것 보다 더 무거운 것을 발견합니다] ; 그러므로 내가 요단 땅에서의,, 헐몬산 정상에서의 미차 작은 산의 당신을 기억합니다. [신음하는]깊은 요청[신음하는]에서,, 당신의 용오름 천둥소리에 [깊이 신음하는] ; 모든 당신의 부쉬는 것들과 당신의 굽이치는 파도들이 나를 덮쳤습니다. 그렇지만 주(여호와)가 낮과 밤에 그 분의 사랑스런 친절을 명할 것이니 그를 노래함이 내게 있을 것이라, 내 생명이 하나님께 드리는 기도가 
 
"I am coming to reveal who I am to a world and a generation that does not know Me, and to a church that does not walk in My Reality. For I will have a people that know Me intimately, that walk with Me, that rest in Me, and that move with Me! I have been teaching you to yield to Me. I have been teaching you to be free, and to not be bound in fear, and not to be worried about the things you see, far and near. I want My people to see clear, and to understand the things that I am unlocking, unwrapping, uncovering, and also changing, even in your land (USA). This is My Hand, and you don’t have to understand. You just have to stand in Me."
 
" 내가 누구인지를 알지 못하는 한 세상에게,, 한 세대에게 내가 드러내 보이기 위해 가고 있다, 그리고 나의 실제(My Reality[현실])속에서 걷지 않는 한 교회체에게 드러내기 위해. 이는 내가, 나를 아주 친밀히 아는 한 백성, 나와 함께 걸으며, 내 안에서 안식하며, 나와 함께 움직이는 한 백성을 갖게 될 것이기 때문이다! 내가 너희를 가르쳐 오고 있는 중이다,, 나로 대체(치,변환)되도록..내가 너희를 가르쳐 오고 있다,, 너희가 자유게 되도록,, 그래서 두려움에 묶여있지 않도록, 너희가 주변과 멀리서 보는 그것들에 대해 염려되지 않도록. 내가 내 백성이 분명하게 보길 원한다, 그리고는 내가 풀어내고 있는것과 걷어내고, 열어 저쳐서, 바꾸고 있는것을,, 심지어,, 너희 지면(USA:미 합중국)에서도. 이것운 내 손이다, 그래서 너희는 이해할 필요가 없다. 너희는 그냥 내 안에 서 있으야 한다."
 
"There are Deep things in Me that I am about to release. The Knowledge of Me will sweep over My people in a great flowing peace. Have I not said in My Word, that the world would come to experience My Glory, and they would experience it globally as they cried out to Me. My Reality would sweep over them like the seas? Children, this is the beginning of the Deep! The deeper things are crying out. That’s why the depths of depravity are in your face, and the cries of the bondage are in every place, but you have My Great Grace! But I say, look in Me. Look at My Face, you can see the depths of Me that I am going to bring, because it’s the knowledge of Me that will harvest everything!"
 
" 내 안에 내가 곧 풀어놓을 깊은 것들이 있다. 나를 아는 지식이 내 백성을 뒤 덮을 것이다,, 거대하게 흐르는 평안가운데. 내가 내 말가운데 말하지 않았었니,, 세상이 내 영광을 경험하게 될 것이라고,, 그리고 그들이 그것을 전 지구적으로 경험할 것이라고,, 그들이 내게 부르짖을 때에. 나의 실제가 그들을 바다같이 뒤 덮을 것이라고 ? 자녀들아, 이것은 그 깊은 것들의 시작이다!  그 더 깊은것들이 부르짓고 있다. 그래서 그 사악의 깊은것이 너희 얼굴속에 있는것이다, 그 매인것(종살이)의 부르짖음이 모든 곳곳에 있다, 하지만 너흐는 나의 거대한 은혜를 가졌다! 하지만 내가 말하건데,, 내 안에서 바라보라. 내 얼굴을 바라보라, 너희는,,내가 가져오게 될,, 나의 깊은 것을 볼 수있다, 왜냐함 그것은 모든 것을 추수하는 나를 아는 지식이기 때문이다 ! "
 
Habakkuk 2:14 But [the time is coming when] the earth shall be filled with the (experiential) knowledge of the glory of the Lord as the waters cover the sea.
 
하박국 2:14 하지만[그 때가 오고 있다 그때는] 땅이 정령코 여호와의 영광을 경험적으로 아는 지식으로 채워질 것이다  물이 바다를 덮음같이.
 
"I told you that you would fish with My Presence. But My Presence, you have not yet seen the fullness come. I am telling you Children, go deeper, because the depths of the knowledge of Me are about to sweep the nations globally. For as the darkness is crying out, and as the voices have gotten so loud that My church is afraid to come out of her four walls, I say to you, Watch! For My voice is going to become a roar. My Voice. My Presence."
"My Glory does not cower to darkness, but darkness will cower before Me, because I Am the Reality, and I am the One that will set people free. You are to remember this in the midst of the adversity. For you will see shakings this year that you have not seen yet, but you are not to fear. Because I am going to loose everything here (USA). I am going to loose it all, because I am coming to harvest it all."
 
" 내가 너희에게 일렀었다 너희는 나의 임재(주둔,현존으)로서 물고기를 잡을 것이라고. 하지만 나의 임재(주둔,현존)를, 너희는 아직 그 충만이 오는것을 보지 못했다. 자녀들아,,내가 너희에게 말하고 있다, 더 깊이 들어가라, 왜냐함 나를 아는 지식의 그 깊은것이, 곳,, 전체 나라들(the nations globally)을 휩쓸 것이기 때문이다. 이는 그 어둠이 부르짓고 있으므로,, 그리고 그 목소리들이 아주 크게 되어지므로서 내 교회는 그녀 사방 담 밖으로 나오길 두려워 한다,내가 너희에게 말하건데,, 주시해라! 이는 내 음성(목소리)이 한 표효하는 소리가 될 것이다. 내 음성(목소리), 내 실제가. "
" 내 영광은 어둠에 움츠리지 않는다, 대신 어둠이 내 앞에서 움츠린다, 왜냐함 내가 그 실제(사실)이고, 내가 사람들을 자유게 해주는 그 자이기 때문이다. 너희는 이것을 그 역경 가운데서 기억할 것이다. 이는 너희가 이 해에 너희가 전엔 본적이 없는 뒤흔들림을 보게 될 것이기 때문이다, 그러나 두려워 하지 말 것이다. 왜냐함 내가 여기(USA:미합중국)의 모든 것을 풀어 헤쳐 놓을 것이기 때문이다. 내가 그것 모두를 풀어 놓을 것이다, 왜냐함 내가 그 모두를 추수하러 가고 있기 때문이다. "
 
"My Glory shall be great. My Fire shall be great. I am not late. I told you that I would uncover rebellion and hate. But I tell you, I am the Balm of Gilead. I am the answer. I am the Love. I am the many breasted One that will meet the needs of their hearts. That will meet the needs of their minds. That will meet the needs of their lives, because I am right on time.
Jeremiah 8: 21 For the hurt of the daughter of my people am I [Jeremiah] hurt; I go around mourning; dismay has taken hold on me. 22 Is there no balm in Gilead? Is there no physician there? Why then is not the health of the daughter of my people restored? [Because Zion no longer enjoyed the presence of the Great Physician!]
I know the depths of man. I know the hearts, and minds, and lives across the land, and would I not have a plan? Of course, I have a plan! Get ready, because things are at hand! It’s by your faith in Me that you will stand. It’s by your rest in Me, that you will fulfill My plans, because My Presence is going to fan and fan and fan across this land (USA), and then My church will understand that she has not kept her eyes on Me, but she has kept her eyes on man, and My church will turn back to Me and she will bow her knee completely."
 
" 내 영광이 정령 거대해질 것이다. 내 불이 정령 거대할 것이다. 내가 늦지 않다. 내가 너희에게 말했다,,내가 반항(반역, 폭동)과 미움을 벗겨 버릴 것이이라고. 하지만 내가 너희에게 말하지만, 나는 길르앗의 기름(향유)이다. 내가 그 해답이다. 내가 그 사랑이다. 내가 그 많은 젖을가지고,, 그들 마음의 필요들을 충족시키는 그 자이다. 그것이 그들 정신의 필요들을 충족시킬 것이다. 그것이 그들 생명들의 필요를 충족시킬 것이다, 왜냐함 내가 시간에 딱 맞추는 자이기 때문이다.
예레미야 8:21 이는 내 딸된 백성의 상처로 인해 내가 상처를 입었으니 ; 내가 애통하며 돌아 다님이라 ;  황망함이 나를 붙들었음이라. 길르앗에 기름(치료약)이 없느냐 ? 그기 의사도 없느냐 ? 그런데 왜 내 백성의 건강이 회복이 되지 않느냐 ? [ 이유인즉,, 시온이 더 이상 대 의사된 나의 임재(현존)을 즐거워 하지 않았음이라!]
나는 사람의 그 깊은 것을 안다. 나는 그 마음들, 그 정신들, 온 지면의 생명들을 안다,, 그런데 내가 계획을 갖지 않을 것이냐 ? 물론, 내가 계획을 가졌다! 준비해라, 왜냐함 일들이 가까웠기 때문이다!  너희가 확고히 서게 될 것이 나를 믿는 너희의 믿음으로서이다, 너희가 내 계획들을 성취해 낼 것이다, 왜냐함 내 임재(현존)가 이 지면(USA:미합중국)을 가로질러 강하게 불고, 불고, 불것이고 그리고서 내 교회가 내게로 돌아설 것이고, 그녀가 그녀 무릎을 완전히 꿇을 것이기 때문이다. "
 
"My waves are going to sweep the earth. My waves are going to sweep cities in a great harvest birth. You will look around and see voices, and clamoring, and trouble everywhere. You are not to look at those things and think that I don’t hear or see or care. I have a plan in the midst of it all, and you will see things turn in the fall. You will see My Hand and it will not be small, but I am telling you, this land is Mine! This nation is Mine! The nations are Mine! My Harvest Wine will pour, even in the midst of the uproar. It is turning. It is turning. It is turning, and My church will be learning, and she will be burning because I am going to move in a great, deep way."
Ephesians 3:17 May Christ through your faith [actually] dwell (settle down, abide, make His permanent home) in your hearts! May you be rooted deep in love and founded securely on love, 18 That you may have the power and be strong to apprehend and grasp with all the saints [God’s devoted people, the experience of that love] what is the breadth and length and height and depth [of it]; 19 [That you may really come] to know [practically, through experience for yourselves] the love of Christ, which far surpasses mere knowledge [without experience]; that you may be filled [through all your being] unto all the fullness of God [may have the richest measure of the divine Presence, and become a body wholly filled and flooded with God Himself]!
 
" 내 파도들이 땅을 휩쓸고 갈 것이다. 내 파도들이 도시들을 휩쓸고 갈 것이다,,거대한 추수의 탄생속에서.  너희는 둘러보게 될 것이고,, 목소리들, 아우성(함성), 그리고 곤란을 어디에서나 볼 것이다. 너희는 그러한 것들을 보고 내가 듣지도 않고, 보지도, 돌보지도 않는다고 생각지 말 것이다. 내가 그 모두 가운데서 계획이 있다, 너희는 쓰러짐 속에서 상황들이 뒤바귀는 것을 볼 것이다. 너희는 내 손을 볼 것이고,, 그 일은 적은 것이 아닐 것이다, 하지만 내가 너희에게 말하지만,, 이 땅(지면)은 내 것이다! 이 나라도 내것이다!  그 나라들도 내 것이다! 내 추수하는 포도주가 쏟아질 것이다,, 그 큰 소동 가운데 조차에서도. 그것이 돌아섬이다. 그것이 돌아섬이다. 그것이 돌아섬이다, 내 교회는 배우고 있을 것이다, 그녀가 태워지고 있을 것이다 왜냐함 내가 거대하게 깊이 움직일 것이기 때문이다. "
에배소서 3:17 너희의 믿음을 통해 그리스도가 살도록(자리를 잡고, 거주하여,, 그의 항구적인 집을 세우도록) 너희 마음들 속에서! 너희가 사랑에 깊이 뿌리가 내리어, 안전히 사랑에 서도록, 너희가 그 힘을 가지므로 모든 성도[하나님께 받혀진 사람들, 그 사랑의 경험함]들과 함께 이해하여 붙들도록, 그 넓이 그 길이 그 높이 그 깊이가 어떤 것인지를 ; 너희가 실재 그리스도의 그 사랑을 알게 되도록[ 실제적으로 자신을 위해 경험함을 통해], 단순 지식을 훨씬 넘어가는[경험이 없는] ; 너희가 모든 너희 존재를 통해 채워지도록,, 하나님의 모든 충만하심에까지 [신성한 임재(현존)의 가장 진한 규모를 가지기까지, 그래서 온전히 채워진 몸이 되어,, 하나님 그 자신으로 완전히 잠기어지기까지]!
 
"Children, do not disobey, but follow Me in every way, in every day, in everything I say, because I am preparing the way. It shall not be as you think, but it shall be as I planned. The things that man and the enemy plan will not stand, but for a season it will all be uncovered, and it will be everywhere, but it is not the end, this is only the beginning of the transformation. This is only the beginning of the harvesting of the nations. You will stand in your stations. You will stand in your vocations, and you will finish what I have given you to do, because I am the One that is anchoring you. I am the One that is with you, even in the midst of it all."
"It is a time to move in My Harvest Call, and it is a time to stand in union with Me, because My angel (the angel named UNION) labors beside you, and He is with you, and He will bring My Scroll to pass in this land, because I have assigned it to him, and I’ve assigned it to you. The destiny of this land is dependent on My people, but as you stand together as One, My angel will stand as One, and My Scroll will unroll as One, and you will harvest with My Son."
 
" 자녀들아, 내가 말하는데, 불순종하지 말고, 대신 모든 길에서, 모든 날에, 모든 일에서 나를 따르라,, 왜냐함 내가 그 길을 준비(예비)하고 있기 때문이다. 그것은 너희가 생각하는 것 처럼 있지 않을 것이다, 대신 그 일은 내가 계획했던대로 있을 것이다. 인간과 그 원수가 계획한 그 일들이 서지 않을 것이다, 대신 한 계절동안,,그것 전부가 들춰내 벗겨질 것이다, 그 일이 어디에서나 일어날 것이다, 하지만 그 끝은 아니다, 이것은 단지 그 변혁의 시작일 뿐이다. 이것은 단지 나라(민족)들 추수함의 시작이다. 너희는 너희 배치 자리에 설 것이다. 너희는 너희 생계수단에 설 것이고, 너희는 내가 너희에게 행하라 주었던 것을 끝낼 것이다, 왜냐함 내가 너희를 그 곳에 두고 있는 그 자이기 때문이다. 내가 너희와 함께 있는 그 자이다, 심지어 그모든 일 가운데서도. "
" 내 추수의 동원령 안에서 움직일 한 때이다, 나와 하나됨 가운데 설 한 때이다, 왜냐함 내 천사(하나됨이란 이름의 천사)가 너희 옆에서 일한다, 그가 너희와 함께 있다, 그는 내 두루마리를 이 땅에 전달하러 가져 올 것이다, 왜냐함 내가 그것을 그에게 할당해 주었었기 때문이다, 그리고 내가 그것을 너희에게 할땅했다. 이 지면의 운명은 내 백성에게 달려 있다 하지만 너희가 함께되어 하나로 설적에, 내 천사가 하나로서 설 것이다, 그리고 내 두루마리는 하나로서 펼쳐질 것이다,, 그리고 너희는 내 아들과 함께 추수할 것이다. "
 
 
- Susan G O’Marra
- 06-12-2020