카테고리 없음

I Saw The Tribulation (Ken Peters Prophecy) > > > ***

danieell 2005. 7. 1. 17:38

I Saw The Tribulation (Ken Peters Prophecy) > > > ***
 
 나는 대환란을 보았다 (켄피터스 예언)  >>>***

 

<<< follow Satan < < < Your Choice is Your Eternity > > > follow Christ >>> 
 
<<< 사탄을 따르라 < < < 당신의 선택,  당신의 영원  > > > 그리스도를 따르라>>>

 

~ I Saw The Tribulation.  - Prophecy / Dream given to Ken Peters, August 1981.

 

~ 나는 대환란을 보았다.  - 예언  / 켄 피터스에게 주어진 꿈 ,  1981, 8월

 

- (I had this dream almost twenty years ago, but I am only now allowed to release it.)
- The Prophecy Club, P. O. Box 750234, Topeka, KS 66675,  Phone (785) 266-1112.

 

- (나는 이꿈을 거의 20 년 전에 꾸었읍니다, 하지만 이제야 공표하도록 허락을 받았읍니다.)

- 주소 : 예언 클럽, 사서함 750234, 토페카, ks , 66675, 전화 (785) 266-1112.

 

[ Outline of, and subject links to, "I Saw The Tribulation"  (or scroll to text below). ]

( 개요, 주제별로 링크됨 " 나는 대 환란을 보았다 " ( 아니면 아래본문으로 스크롤 해 내릴것임. )

 

[ Background ] 
 ( 배 경 )

[ The Dead in Christ Rise First.  TV & Radio shut down for several Weeks. ]

( 그리스도 안에서 죽은 자들이 먼저 부활. TV, 라디오 몇주 동안 중지. )

[ TV & Radio return:  Antichrist promoting world citizenship 12-14 hours/day. ]

( TV, 라디오 재개 :  적그리스도 세계 시민권 장려 하루 12 - 14 시간. )

[ Searching for Answers leads to accepting Jesus Christ as my Lord & Savior. ]

( 해답을 찾다가 주님을 나의 구세주와 구원자로 받아 들이게 됨 )

[ Worldwide Earthquake kills millions of people. ]

( 전세계적인 지진으로 수백만 사람 죽음 . )

[ Weather chaotic:  Crops perish, Droughts, Famines, Pestilence. ]

( 날씨 혼돈 :  농작물 말라 죽음, 가뭄, 기아, 전염병. )

[ Local Police replaced by UN world Military Police. ]

( 지역 경찰  UN 세계군인경찰로 대체됨 .)

[ Military Police & TV Sets track and monitor Everyone & Everything. ]

( 군인경찰 , TV 수상기 이용  각개인, 물건을 추적 감시 )

[ For awhile, many "Christians" return to Jesus Christ in total surrender. ]

( 잠시 동안, 수많은 크리스챤  예수께로 완전히 순복하고 돌아옮 )
 
[ Avoid getting the Mark, Regardless of the Consequences! ]

( 표 받는것을 피하시요,  중요함에도 불구하고  ! )

[ The voice of the Lord tells me not to return to my home. ]

( 주님의 음성이 집으로 돌아가지 말것을 명령 . )


[ Dread, Suicides, Nations loose sovereignty, Evil pervades, Spiritual Darkness. ]

 

( 공포, 자살,  나라들 통제력이 느슨해짐 ,  악이 퍼져나감,  영적 암흑. )

 

[ The Lord's people do Awesome Miracles worldwide for maybe 6 months. ]

 

( 주의 백성들 놀라운 기적을 행함  전세계적으로 6 개월 정도 . )

 

[ The "New Order" plan is revealed:  Totally eliminate all Christians. ]

 

(  "신세계 질서"구상안 나타남 :  모든 크리스챤 완전히 일소 . )

[ I knew now that the only way to be saved was to die for Jesus. ]

 

( 나는 이제 알았다  구원 받는 유일한 길은 예수를 위해 죽는것임을. )

 

[ Tormenting voices:  You will deny ‘Him!’  You are a coward!  Give up and live! ]

 

( 고문하는 음성들 : 당신은 "그" 를 부인할 것이다. 당신은 겁쟁이다! 포기하고 살아남으라! )

 

[ "Lord save me, I don’t want to deny you!"  was my call on the Lord for help. ]

 

( "주여" 날 구하소서, 나는 당신을 부인하고 싶지 않아요 ! 도움을 구하는 나의 외침. )

 

[ My execution is painless:  ... absent from the body ... present with the Lord. ]

 

( 나의 사형집형은 고통이 없었읍니다....몸을 벗어나서.....주님과 함께 있었읍니다. )

 

........................................................................................................
............................................................................................................

 

[ Background ]

( 배 경 )

I was baffled, and at times extremely frightened.
I was NOT a born-again, spirit-filled Christian at the time of the dream,
nor was I a biblical scholar,
but I know the dream was from God!
At the time of this dream I was a sinner, rebellious of Gods ways
with no desire to serve or follow any Christian doctrine.
I was a semi-practicing Roman Catholic,
but did so out of obligation to family traditions.
Being Irish and Portuguese, I was obligated to follow family beliefs or
be disowned by all loved ones.
Let me remind the reader at no time did I ask for, or seek any dream. 
I was just living my life.
I went to sleep as any other night.  I began to dream in vivid color. 
At times these events seemed chronological, at other times seemed to be more panoramic.

 

나는 당황했다,  때때로 극단으로 두려웠다.
나는 거듭나지도 않았고, 영적으로 충만한 크리스챤이 아니었다 그 꿈을 꾸었을 당시에는,
나는 성경 학자도 아니었다,
그렇지만 나는 그 꿈이 하나님으로 부터 왔다는 것을 알았다 !
이꿈을 꾸었을 당시 나는 죄인이었고, 하나님의 방법에 반항적이었다
그분을 섬길 마음도 , 어떤 기독교 교리를 따를 마음도 없었다
실재로 나는 절반은 로마 카톨릭 교도였다.
그러나 가문의 전통에서도 아주 불순종 적이었다
아이랜드계 포르투칼인 나는 가문의 신앙을 따르게 되어있었고, 그렇치 않으면
모든 사랑하는이들 (가족 구성원)로 부터 거부되게 되어 있었다.
나는 이글을 읽는 사람들에게 상기시키고자 한다 내가 어떤 꿈을 구하거나 찾은적이 없음을...
나는 그냥 나의 삶을 살고 있었다.
그냥 여느 밤처럼 잠자러 갔었다. 나는 선명한 색깔로 꿈꾸기 시작했다
때로 그 사건들은 차례되로 일어나는 것 같았고, 때로 아주 연속적으로 일어나는 것 같았다.


[ The Dead in Christ Rise First.  TV & Radio shut down for several Weeks. ]

The dream began with an extremely loud noise.
I saw the dead in Christ rise from their graves.  [ 1TH 4:16 ]
I saw people instantly come out of their graves.
They were dressed in glimmering, glowing white clothing.
Then they instantly vanished.
I did NOT see them go in the air,
I don't know where they went.
I did NOT see anyone ALIVE that REMAINED taken anywhere!
I did NOT see a rapture, only the resurrection of the dead!
This created mass hysteria, pandemonium,
despair and chaos permeating all society.
I could supernaturally see many regions of the earth
and this chaos filled the whole planet.  [Ordo Ab Chao]
Everyone wanted to know what happened
and where did the people go that came out of the graves?
Absolute hopelessness was in every heart, people were totally perplexed.
The whole world was in absolute disarray.
Television and radio communications were completely shut down for several weeks.
[This temporary worldwide shut down could be caused by
a significant solar flare (leaping out from the sun). 
(Note: Any damage caused by the EMP from a regional nuclear explosion,
would be permanent (not temporary, and not worldwide).)]
[  ^  Events surrounding this prophecy.]
[ TV & Radio return:  Antichrist promoting world citizenship 12-14 hours/day. ]

** 내일 이어서 번역 할께요...