카테고리 없음

RELEASE OF WARRIORS ( 전사들의 풀어놓음 )

danieell 2006. 8. 25. 17:01

출  처  :  http://www.xsorbit2.com/users/rapturenow/index.cgi?board=Others&action=display&num=1156197695
Release Of Warriors 
≪ on: August 21st, 2006, 4:01pm ≫   
--------------------------------------------------------------------------------
RELEASE OF WARRIORS by Larry Anderson
  

전사들의 풀어놓음

 

  Come unto Me quickly My chosen ones. I declare it is time to make a choice, give it all up to Me.

Rend your heart, sanctify yourselves and choose to walk in holiness. I desire to release My warriors to flood the earth.

I call you forth, those who have remained steadfast thru all the heart rending trials and purging. My refining has brought you forth as pure gold.

Now take the next step and give it all to Me. Speak forth in boldness what I declare to you, walk in My power and annointing.

  God smiles.....My answer to the devils raging will be unleashed quickly. He can not stop it. I have declared it, I will cause astounding manifestations of My power and glory.------------------ Patsy Shelton Messages 
 

전사들의 풀어놓음

 

속히 내게 오라 나의 선택된 자들아.  나는 선포한다 선택 할 시간이라는 것과,

나에게 그 전부를 내어줄 시간이라는 것을...
너희 마음을 찢어라, 너희 자신을 깨끗하게 하라 그리고 거룩함으로 걷기를 선택하라.

나는 이 지면을 휩쓸 내 전사들을 풀어놓기 원한다.
나는 너희를 불러낸다, 온 마음으로 확고히 머물러 왔던 자들을,,

시련들과 정결케함을 맞부디치면서.. 내 정련함이 너희를 정금으로 나오게했다.
이제 다음 단계를 취하여 나에게 그 모든 것을 주라.

담대함으로 외치라 내가 너희에게 선포한 것을,,,내 능력과 기름부음 안에서 걸으라.
하나님이 미소짖는다....

사나워지고 있는 마귀들에 대한 나의 해답이 속히 풀어질 것이다.

그는 그것을 중단시킬 수 없다.

내가 그것을 선포했다, 내가 감짝 놀라케 할 내능력과 영광의 출현을 나타낼 것이다.