카테고리 없음

[ 722 ] Eenter in to My rest by " Ellen McFarlane "

danieell 2023. 1. 17. 09:11

아래에서 보는 바,,, 19시간 전 수전의 페이스 북, 타임라인에 오른 글입니다. 

 
 
 
 
15 January at 13:11 
 
The Father says to you:
아버지가 당신께 말합니다 :
 
Enter into My rest, says the LORD. For I will soak you in My glory and give you the rest you need. Enter into My rest and I will pour fresh oil upon your head.
While you rest in My presence, I am restoring your body and your soul. I am clearing away the toxins and the stresses and the pains. I am wiping away the memories of wasted days and sleepless nights.
I have made a habitation with you, I will manifest Myself to you, and you will feel lighter. The weights will be lifted. The heaviness will be off your shoulders, and the burdens off your neck.
 
내 안식 속으로 들어가라, 주(인)의 말이다. 이는 내가 너희를 내 영광에 잠기게(젖어들게) 하므로 너희에게 필요한 안식을 줄 것이기 때문이다. 내 안식속으로 들어가라,, 내가 신선한 기름을 너희 머리위에 쏟을 것이다. 
너희가 내 임재로 안식하는 동안, 내가 너희 몸과 너희 혼을 복원시키고 있다. 내가 그 독소(성물질), 스트레스, 고통주는 것을 치워내고 있다. 내가 지친 날들과 잠 못 이루는 밤들의 그 기억들을 닦아 일소해 내고 있다. 내가 너희를 가지고서 거주처를 만들었다, 내가 내 자신을 너희에게로 물질화 시킬 것이고, 너희는 더 가벼워진 것을 느낄 것이다. 그 무게들이 들어 올려질 것이다. 그 누르는 것이 너희 양 어께에서 걷혀 나갈 것이고, 너희 목에서 뻐근한 것이 걷혀 나갈 것이다.
 
You will be infused with My divine light, joy, peace and energy. The fatigue will be gone. No longer will your mind turn over and over on problems and cares. Sleeplessness will be a thing of the past. You will wake up refreshed and declare, “my soul finds rest in God alone.”
 
너희는 나의 신성한 빛으로,기쁨으로,평안으로, 에너지로 불어 넣어질 것이다. 피곤함이 사라질 것이다, 더 이상 너희 정신은 문제들이나 염려들로 뒤 엎이지 않을 것이다,,  잠 못 이룸은 과거의 일이 될 것이디. 너희는 새롭게 되어 깨어날 것이고 선포할 것이다, " 내 혼이 하나님 만으로만 안식을 얻는다고. "
 
 
Ellen McFarlane