카테고리 없음

[ 998 ] I had a great experience with Lord this afternoon at 3:44 pm. By Todd Bentley

danieell 2024. 2. 6. 17:03

 

 2d
I had a great experience with Lord this afternoon at 3:44 pm.
 
나는 오늘 오후 3:44 분에 주님과의 대단한 경험을 했습니다.
After my trance like experience in my man cave study with the Lord, I spent some time praying for some understanding about what I experienced.
 
나의 주님을 연구하는 굴속에서의 비몽사몽 경험 후, 나는 내가 경험한 것에 대해 이해를 위해 얼마간 기도를 했습니다.
I suddenly found myself worshiping, and I could see in revelation 5:1) The lamb that was worthy to take the scroll,
 
나는 돌연 내 자신이 우러러고(경배하고) 있는것을 발견했고, 그리고서 나는 요한 계시록 5;1) 어린양이 두루마리를 받기에 합당했다(자격이 있다)는 것을 알수 있었습니다,
I felt like I was being lifted into the spirit. Every time I opened my mouth and sang worthy is the lamb, I ascended to the immediate and intense like electricity to the manifest Presence of God. It was like I had been ascended, suspended in air and I was standing in the immediate presence of God.
 
나는 느낌에 내가 영안쪽으로 들려져 올라가고 있는것을 느겼습니다. 내가 내 입을 열어서,, 어린양이 자격이 있다라고 노래했을때 마다, 나는 즉각적으로 강하게 전기처름 하나님의 명백한 임재가 있는 곳으로 상승해졌습니다. 그것은 내가 상승되어져,, 공중에 뜨 있는 것 같았고,, 나는 직접적인 하나님의 임재안에 서 있었습니다.
Then my first thoughts were how I need to make urgent intercession, prayers and supplication in this ELEVATED state before the moment was gone.
 
그때 나의 첫번째 생각은 얼마나 시급히 그 순간이  사라지긴 전 이 고양 상승된 상태속에서 긴급히 중보, 기도하고 간구해야 하는지에 관한 것이었습니다.
I felt as if I wanted to stay in this suspended and ascended state as I prayed. I did not want to come down from this high-level in the spirit, as I prayed in tongues.

 

나는 기도를 하면서 내가 마치 이 뜨 있는 상승된 상태에 머물길 원하는 것 같은 느낌이었습니다. 나는 이 영안에서의 높은 상태로부터 내려오길 원치 않았습니다, 내가 방언으로 기도하면서.

Then immediately I could smell physically the fragrance of the Lord and it was an overwhelming sweet vanilla, intoxicating and soft and warm, comforting.
 
그때 나는 직관적으로 직접 주님의 향내음을 맡을 수 있었고 그건 정말 압도적으로 달콤한 바닐라 향으로 중독되게 하는 부드럽고 따뜻한, 위안이 되는 것이었습니다.
I knew the Fathers embrace and love in that moment and that our prayers and intercession is a sweet smelling aroma and acceptable to God.
 
나는 아버지의 안아줌과 사랑을 그 순간 알았고,, 우리의 기도함들과 중보가 하나님이 받음직한 달콤한 냄새인 것을 알았습니다.
There is an open door for you to bring your prayers and intense before the Lord as there is angels standing by to do HIS word on your behalf. During prayer after this experience I was surrounded by a prophetic message song in the Spirit saying,
 
한 열린 출입문이 있어 당신의 당신 기도들을 하여 주님앞으로 강력히 가져오면 당신을 위해 그 분의 지시하는 말을 행하기 위해 대기하는 천사들이 있습니다. 이 경험 후 기도중에 나는 영안에서 주변이  예언적  메시지로 된 노래로 둘러싸인 것을 들었는데, 내용인즉, 
"The door to your Fathers house is open, come and see, The door to your father's house is open for you to dine with me.
Bring your intercession before the Lord and breakthrough.

 

" 너희 아버지께로 나아가는 출입문이 열렸으니,, 와서 보라, 너희 아버지 집의 출입문이 열려서 너희가 나와함께 만찬을 들수 있다. 너희 중보함을 주 앞으로 가져옮으로 해결을 받으라.