카테고리 없음

The Little Horn ( 작은 뿔 )

danieell 2005. 8. 1. 18:39
Dear Friends, I was at the altar of God and I spoke to Him and I believe he spoke to me. I wept there and talked to Him about the many revelations that man has, the church has. I asked God to give me a revelation that comes straight from Him. I believe the Lord showed me that the prophecies in the book of Daniel, the prophets and Revelation are spiritual. People are trying to figure out who the beast is, who the little horn is, who the antichrist is, etc. I believe the Lord said, they represent different ages. Every age thought they faced the beast or the antichrist, etc. and in the spiritual sense they did. The Lord gave me this scripture: Ecclesiastes 1:9 - The thing that hath been, it is that which shall be; and that which is done is that which shall be done: and there is no new thing under the sun. 친애하는 친구들에게, 나는 하나님의 제단에 있어, 그분에게 말하고 있었고 그분은 나에게 말하고 있었다고 믿읍니다. 나는 그기서 흐느껴 울었었고, 그리고 그분께 인류가 가지고 있고, 교회가 가지고 있는 그 많은 계시들에 관하여 그분께 말하였읍니다. 나는 하나님께 그분으로 부터 직접 오는 한 계시를 주실것을 부탁하였읍니다. 나는 믿읍니다 주님이 나에게 다니엘서의 그 예언들과 그 선지자와 계시가 영적이라는 것을 보여주셨다고 믿읍니다 . 사람들은 누가 그 짐승인지 , 누가 그 작은 뿔인지 누가 적 그리스도인지 등등을 알고자 합니다... 내가 믿기로는 주님이 말씀하셨다고 믿읍니다, 그들은 각기 다른시대를 대표한다고...각시대마다 그들은 적그리스도라는 짐승을 마주하고 있었다고...그리고 영적인 의미에서 그들은 그러했다고 하셨읍니다. 주님은 나에게 이 성경 구절을 주셨읍니다: 전도서 1 :9 - 있어온 그것이 있게될 그것이고, 행해진 그것이 앞으로 행해질 그것이라고 그래서 해아래에서는 전혀 새것이 없노라고. I believe He is showing me that there have been many antichrists throughout the ages and now we face the final antichrist and the final age. Now it is up to us to seek God to give us revelation of who that is. I am sending an article by David Wilkerson because I believe it confirms what I am saying and I asked God for a confirmation and he led me to it. But before that, this came to me in prayer: I have truly been seeking the Lord to reveal to me where we are and what is coming. The truth about everything that is going on at this time. And I believe that He has answered my prayer but I have been slow to move in this knowledge because of fear and doubt. So I am going to step out on the ledge here because I don't believe I can receive anymore from God until I start to walk in the truth which He has already given me. 내가 믿기로 주님은 제게 보여주셨읍니다.여러 시대를 걸쳐 많은 적 그리스도들이 있어 왔고 이젠 우리는 그 마지막에 이르러 하나님께 그것이 누구인지 우리에게 계시해 주시기를 사람들이 구하고 있다고.... 나는 여기 한통의 글을 데이빗 윌커슨씨를 통해 보냅니다. 왜냐하면 그것이 내가 말하고 있는것을 뒷받침 해주고 있다고 믿기 때문인데 , 나는 하나님께 확증을 요구했고 그분은 그 확증을 주셨읍니다. 이것은 나에게 기도중에 왔읍니다 : 나는 진실로 주님께 구해 왔읍니다. 우리가 사는 이 시간대가 어느때이고, 무슨 일이 오고 있는지를 알이켜 주십사고... 지금 진행되고 있는 모든것에 관한 진실을..... 나는 믿읍니다. 그분이 나의 기도에 응답하셨다고... 하지만 나는 두려움과 의심때문에 이것을 알고도 행동하는것을 지체해 왔읍니다. 그래서 나는 여기서 본질적 문제를 잠시나마 벗어나려고 합니다...왜냐하면 내기 이미 그분 으로부터 그 진리속에서도 행동하지못하면서 더이상 그분으로부터 무엇을 받을수 있다고 믿지 않기 때문입니다.